.:

30 Haziran 2011 Perşembe

dordurmalı parfe





Yine çocuklarla yapılan bir mutfak etkinliğinin ürünü. "Hadi parfe yapalım neli olsun" deyince ikisi birden "dordurmalı" dedi. Parfe de dordurma gibi soğuk yenen bir tatlı önce ne gerek var içine dordurma koymaya dedim ama sonuç süper oldu.
Parfe için bir paket krem şantiyi bir bardak sütle hazırladım. İçine (evde o vardı) kakaolu kremalı bisküvi kırıp ekledim. Ada şeftali de koyalım dedi. Bir şeftaliyi dilimleyip ekledik. Bir de bir portakalın kabuğunu rendeleyip koyduk ki kokusu beni bitirdi .Boton kek kalıbına laylon koyup karışımın yarısını döktüm. Araya dondurmalarımızı kaşık kaşık ekledik. Kalan karışım da en üste. Dolapta iki saat kadar beklettikten sonra dondurucu da bir gece kaldı.
İçinde 7 çeşit dondurma var. Marka vermek gibi olacak ama Panda'nın şu iki litrelik 4 çeşit dondurmaları çocuklara vermek için iyi bir seçenek gibi geliyor bana. İki paket vardı evde. İki pakette de 7 çeşit...(vişneli, limonlu, muzlu, sakızlı, vanilyalı, kakaolu, antep fıstıklı)