su şişesi çantası



Çocuklarla dışarı çıkıldığında olmazsa olmaz şey sudur sanırım. İki çocuk iki şişe su demek. Nedense bunları taşımak da ya bana ya Devrim'e kalır. Vatandaşlar kendi şişelerini taşımazlar.
Elimde başka eşyalarda olduğunda zor geliyordu, tutma yerleri yok ya. Bazen kapak tam kapanmıyor diye giyisi çantaya koymayı da istemediğimden bu çözümü buldum. Daha önce benzerlerine dolanırken denk gelmiştim. Şişeleri ölçü aldım dikerken. Sapları da daha önce kırılan ama askılarını atmadığın mataralardan.

Yorumlar

  1. çok hoş çok güzel olmuş..vallahi bayıldım bu fikre çantalara dökülen ıslanan çantalardan nefret ediyorum :) emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. E harika olmuş, çok pratik. Ben kendime yapacağım bu çantadan.

    YanıtlaSil
  3. aa harika fikir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. süpersinnn harika bir fikir...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş dahiyane bir fikir ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık.. güle güle kullanınnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık güzel olmuşlar canım madem her daim 2 çocukla beraber çıkıyorsunuz yola bir tane de ikisini bir arada taşıyacak tek bir çanta yapsana...

    YanıtlaSil
  8. Böyle bir şeye bizimde ihtiyacımız var..

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim:))

    Şule o zamanda kavga ederler o benim o benim diye.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder