küçük bir deneme


Ben 7 yıl öncesine kadar sağlık muhabirliği yapıyordum. Deniz'in doğumuyla birlikte mesleği bıraktım. Ada'da yaşayamadığım, eksik kalan  duyguları, kaçırdığım anları yakalamak istedim. Yıllarca böyle renkli bir işte çalıştıktan sonra 7 yıllık ara fazla ağır gelmeye başladı açıkcası. Geçenlerde İstanbul'dan eski bir arkadaşım hazırladığı internet sitesinde yazı yazmamı istedi. Bunca yıllık ara olmaz gibi geldi. Ama cesaretlendirdi küçük bir deneme ile başladık bakalım.
Burada ilk yazım var. Ben 10 yıl muhabirlik yaptım ama yorum olayım hiç olmadı. Bilgi kaynaklarından çok uzaklaşmışken biraz zor olacak ya....Bakalım nereye kadar giderse....

Yorumlar

  1. canım hayırlı olsun . yazına yorum da bırakmaya çalıştım gelip gelmediğini bilmiyorum o kısmı kavrayamadım.

    blogunun izleyiciler kısmının üstüne bir link bırak istersen tıklayıp gelip okumak süper olu öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. hımmm hemen gidip bakayım:)) iyi yapmışsın denemekle...

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı olsun..

    YanıtlaSil
  4. ÇOK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ VE ÇOK GÜZEL BİR YERE DOKUNMUŞSUN KALEMŞNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. Yazını okudum Saadet.Bence konuyu açık ve net yazmışsın.Mesleğini 10 yıl yaptıktan sonra geçen süreyi de kısa zamanda kapatacağını düşünüyorum, sonuçta gündemden tam olarak kopmamışsındır.Bence mutlaka devam et.Yazılarını zevkle takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Yazını okudum Saadet.Bence konuyu açık ve net yazmışsın.Mesleğini 10 yıl yaptıktan sonra geçen süreyi de kısa zamanda kapatacağını düşünüyorum, sonuçta gündemden tam olarak kopmamışsındır.Bence mutlaka devam et.Yazılarını zevkle takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  7. tebrikler devamını bekliyorum çok da güzel yazmışsın sevgiler anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. aaa inanamadım muhabirlik yaptığına hemen gidip yaıznı okuyacağım. Buarada O kadar iyi bir annesin ki her daim kıymetin bilinsin. anneler günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim:)))

    Hatice o dediğin teknik konuyu deneyeyim bakalım. Teknoloji cahiliyim malum:))

    YanıtlaSil
  10. Canım yazını okudum, çok net anlattıkların va akıcı. Başarılar diliyorum, anneler günün kutlu olsun, takipteyim.

    YanıtlaSil
  11. canımmmmmmmm tebrik ederim!!!!!!!!!!!!!! mükemmel bir yazı olmuş!!! umarım yakın zamanda cevaplarını buluruzz!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder