kirlenmeyen camdan yola çıktık...


Deniz okuldan geldikten sonra balkonda yemek hazırladım ona. Bende bir taraftan balkon kapısının camlarını siliyorum. (Bu arada artık kesin anladım cam kirine karşı takıntım var. En ufak kirde silme isteğim kabarıyor) Muhabbet olsun diye Deniz'den bana kirlenmeyen cam yapmasını istedim. Bakın bakalım bundan sonrası nasıl gelişmiş...

- Deniz bana kirlenmeyen cam yapsana,
- Ama abim roketi yapmadan yapamam,
- Neden,
- Çöl gezegenine gidebilmem için önce abimin uzay gemisini yapması gerekiyor. Bunun bir dakikada olabileceğini sanmıyorum,
- Ne zaman yapıyormuş abin roketi?
- Hemen olmaz, bir dakikada kazık kadar olamayız. Bir yıl sonra olabilir ama,
- Ama bir yıl sonra sen 8 yaşına gireceksin. Abinden bile küçük olacaksın. Nasıl olacak bu iş?
(yüz ifademiz değişti, bilmezlerdeyiz şimdi)
-Benim roketim çöl gezegeninde, otoparkta duruyor anne.
- Çöl gezegeninde otopark mı var?
- Evet buradaki arabaların gibi..
- İyi gidince gelirken senin roketi de getirirsin. Peki nereye park edeceksin burada?
- Bahçede yer var mı? (Bakınıyor. Sonra yandaki boş arsayı gözüne kestirip) oraya park edebilirim...
- Neyse çöl gezegeninde kirlenmeyen cam yapabilir misin?
- Bunları götürüp orada yapıp gelirim  anne
- Sen gelene kadar ev ne olacak. Ya biri girerse...
- Babamla sen göz kulak oluverirsiniz...

- Ne kadar sürer gidip gelmen peki?
- En fazla 5 dakika....




NOT, Bu arada açıklamak şart oldu çöl gezegenini. Bir aralar Ada abimiz gezegenlerle pek bir haşır neşirdi. Shober sistemi, water gezegeni vardı hayalinde canlandırdığı. Sürekli resimlerini de yapıyordu. O zamanlardan Deniz'de kendine bir çöl gezegeni uydurdu. Ama ismi çölmüş kendi yeşillikli bir yermiş. Her şey mümkün onun gezegeninde. Eğlence gezegeniymiş. Hatta alerji bile yokmuş orada!!!
İşte bizde muhabbetlerimizde arada gider geliriz oraya. Geçerken waterede uğrarız. Yukarıdaki foto da Ada'nın roket evi.

Yorumlar

  1. hatırlıyorum o resimleri.
    hayalgücüe baksen. konuşmaları dinleyince yapılacak işler beş on yıllık gbi ama bir yıl 5 dak.süper senin bu oğlan. kocaman bir öpücük benden ona:))

    YanıtlaSil
  2. Çocuklardaki bu hayal gücüne hayranım, çok yaratıcı bu kuzular, öpün benim için:)

    YanıtlaSil
  3. Çocukların hayal gücü süper. Hakikaten muhteşemler. Bizse onların yanında çokkk sığ kalıyoruz. :) Bize balınca herkezin değişmez hayali ÇOK PARA....

    YanıtlaSil
  4. ay bu çocuklar ne hoşlar ya!!! harika bir hayal güçleri var!! bayıldımmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Hatice iletirim. Bir de ciddi ciddi anlatıyor görsen...


    Fadiş kesinlikle süperler...


    suhuba para da istiyorlar. Hayallerinin parasız olmayacağının farkındalar. Hatta bir ara Ada tüm tanıdıklarının evlerini sattırıp parasını kullanmayı planlıyordu...

    Nilgün :))

    YanıtlaSil
  6. süper ya ne müthiş bir hayal gücü

    YanıtlaSil
  7. şimdiki çocuklar müthişler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder