Fuat Saka'yla keyifli bir akşam

Hafta sonu İzmir'de Karabağlar Belediyesi'nin düzenleğini 2. Kazım Koyuncu Çevre ve Müzik Festivali vardı. Cumartesi sabahı tesadüfen gördük gazetede. Cumartesi Fuat Saka, pazar Moğollar konserleri vardı. Bizim adımıza tek kötü yanı konserler 22.30'da başlıyor. Araba yok, eee gitmemek de olmaz. Neyse anneannemiz girdi devreye. Çocuklar anneannelerinde sıcacık uyurken biz de Devrim'le kulaklarımızın pasını sildik.
Fuat Saka sahne performansı çok iyi bir sanatçı. Samimi, gerçek. Hatta o kadar az insan vardı ki ben "az söyler kaçar" dedim. O kadar keyifli dakikalar yaşattıki herkese. Denk gelirse mutlaka dinlemenizi öneririm. Sadece kendisi de değil grup arkadaşları da süper.

Yorumlar

  1. Oh ne güzel, iyi yapmış gitmişsiniz:)

    YanıtlaSil
  2. Eğlenceli olmuş. Senin adına sevindim. Bizde İzmir'de geçen sene arkadaşları ziyaretimizde Zülfü Livaneli konserine gitmiştik bayılmıştık.

    YanıtlaSil
  3. orda olmayı çok isterdim:((

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ben evde oturucam bu aralar bolbol

    YanıtlaSil

Yorum Gönder