doğa isyan ediyor sanki....


Nisan ayındayız artık yaz geldi gelecek diyoruz. Kar yüzünden insanlar mahsur kalıyorlar, yollar kapanıyor. Açıkcası ben böyle bir nisan ayı hatırlamıyorum. Nerdeyse kaldırdığım kışlıkları geri çıkartacağım ki ben İzmir'de yaşıyorum. Burası pek çok yere göre ılık ama birden soğuyup birden ısınınca sapıttık resmen. Bir gün 26 dereceyi görüyoruz ertesi gün 16'ları.
Sadece bizde mi...Dünyanın bir kısmı yangınlarla kavruluyor, bir kısmını sel alıp götürüyor, kimi soğuktan donuyor.
Doğa isyan ediyor sanki. "artık üstüme çöpleri atmayın, poşetleri kullanmayın, atıklarınızı benle saklamaya çalışmayın. Yeşilimi, mavimi tüketmeyin...."

Yorumlar

  1. aynı şekilde devam edecek diye baya bir hayıflandım :( böyle yağınca hep afatsız yağsın Rabbim diye dua ediyorum :(
    şu an biraz durdu ,dinlenmeye geçti.
    umarım kimse zarar görmeden normale döner. sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Kısa sürdü ama ciddi yağdı. Biraz önce Deniz'i alıp geldim okuldan. Koca koca taşlar sürüklenmiş yola. Malesef birileri yine su altında kalmıştır, belediyeler adam gibi çalışmıyorki...

    YanıtlaSil
  3. Burda bir saat önce dindi yağmur, biraz önce evi aradım nasılsınız diye, balkon darmadağın olmuş, sokağın yolları oyulmuş iyice, göl olmuş.

    YanıtlaSil
  4. hem rüzgar hem de yağmur olunca dağıttı ortalığı. Kimbilir kimlerin canı yandı bu yağmurda...

    YanıtlaSil
  5. Hi, nice blog, definitely I'll be your fan haha, I invite you to spend on my blog, I'm in http://lagraciadebuburuza.blogspot.com. greetings, kiss ... Lizbeth

    YanıtlaSil
  6. Bugün bir ara yağan doluya ve fırtınaya inanmadım gerçekten doğa bize artık yeter diyor galiba.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder