bir garip komodo ejderi




Dedim ya benim oğlanlar ucundan kıyısından azıcık antika. Deniz (ki 7 yaşına yeni giri henüz) komodo ejderi diye tuturdu. Baktım netten resimlerine bence bakılacak bir hayvan değil. Unutur dedim dün sabah uyanmış "anne başladınmı komodo ejderimi dikmeye" eee araştırıyoruz daha. Kimse de yapmamış bu hayvancağızdan....
(Burada bir parantez açayım. Komodo ejderi yırtıcı bir kertenkele türü. Bilinen en büyük kertenkele. Merak edenler resimleri için buraya gözatabilir)
Neyse olacağı yok belli ben de kertenkelelere bakındım biraz. Sonra da işin kolayına kaçayım deyip çorapları devreye soktum. Hiç giyilmemiş kırmızı bir çorabı kestim kısa geldi ucuna da çocuk çorabı ekledim. Ki bu çıngırağı olmuş.. Polardan ayaklar, biraz pörtlek bir göz ve yırtıcıyız ya dişleri de ekledik oldu.
Yaparken hiç sesimi çıkarmadım. Bitince Deniz bir baktı "aaa komodo ejderi. Teşekkür ederim annecim" Bir de boynuzu olsaymış. O da oldu. İki gecedir bununla yatıyor.
Açıkcası ben bu şeyi hiç bir şeye benzetemedim. Ama Deniz için çok güzel bir oyuncak. Olay burda bitmiştir...

Yorumlar

  1. EE onlar doğru dediyse doğrudur, onlardan iyi mi bileceksin Allah Allah bu çocuklarda iyi vallahi seni hiç bir şekilde memnun edemiyorlar:)) Bu biraz bukelemun biraz timsah vari olmuş, neyse bunu da öğrendik yaşasın deniz:)

    YanıtlaSil
  2. E bravo yani, elinden birşey kurtulmuyor, şanslı veletler :))

    YanıtlaSil
  3. bunu üşenmeyip araştıran, emek verip diken güzel anneye kocaman tebrikler...
    hem öyle de güzel olmuş ki..ellerine sağlık bitanem..

    YanıtlaSil
  4. Valla bravo, ellerine sağlık, çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Şule öyle. Aslında komodo ejderinde boynuz yok ama biz taktık oldu:))

    Banu napayım öyle bir istiyorlarki. Bir de işim ne diyorum kendi kedime.

    Figen abla teşekkür ederim. Gerçeğinden sevimli olduğu kesin:))

    Fadiş saol. Bu şeyin!!! bu kadar beyenileceğini tahmin etmemiştim. Hatta koymasam mı falan diye bile düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ ADADENİZ HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  7. Sen yaparsında çocuklar beğenmez mi, o kadar uğraşmışsın, benzemişte emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Gönül, Nergiz teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  9. ayy bu çocukların blmediği yok. ben korktum o sarılıp yatıyo... anne sevgiyle istediğine kavuşmanın mutluluğu başka olsa gerek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder