8 mart etkinliğinden....


Çookkk eskilerde çıkması gereken bir yazı slında bu. Nilgün'ün 8 mart Kadınlar Günü için hazırladığı eetkinlikle ilgili. Malum önce bloglarımızı kapattılar. Tam da etkinlik zamanımıza geldi bu tatsız durum. Bir süre hiç yazı yazasımız gelmedi. Sonra ben Mutlu çocuklarla ilgili hediyeleri paylaştım o-bu derken postun zamanı bugünmüş.
Yukarıdaki benim arkturus için yaptığım hediyeler. Her kadının bir dikiş seti vardır mantığıyla hazırladım. Bir fular ve kuşlu lavantayı da ekledim paketime. Hediyemi 8 mart haftasında göndermiştim ve arkadaşımın eline sağ salim ulaştı. Malesef bana gelecek paket postada  kaybolmuş:((

Yorumlar

  1. aaaa kötü olmuş kaybolmuş:(
    yaptığın yani diktiiğine bayıldım çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş ellerine sağlık,iyi günlerde kullansın. Senin paketi bulamadınız mı yani? EE ne diyor posta şaşırdım şimdi?

    YanıtlaSil
  3. Dikiş seti pek hoş olmuş.Hep yanında taşınası bir şey:)Senin hediyenin kaybolması ise üzücü...

    YanıtlaSil
  4. Sanırım adi posta denen şekilde gönderilmiş. Ne olduğunu bilmiyorum açıkcası. Arkadaş biraz da rahatsızdı sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Yaptığına bayıldım, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım. ben PTT kargo ile yolladım arkadaşın eline geçmiş ama ben hala beklemedeyim:)))

    YanıtlaSil
  7. dikiş seti çok ğüzel olmuş ellerine sağlık...ama senin paketinin kaybolmasına üzüldüm...

    YanıtlaSil
  8. Gönderen adresi yokmuydu acaba en azından geri gelirdi :S Dikiş seti çok sevimli ve kullanışlı olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Hatice seninki de kötü olmuş. Göndermiş de kaybolmuş peki?

    Sevtap bilmiyorum ki.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder