iyiki aramızdasın Denizim

Bugün küçük oğlum 7 yaşına giriyor. Pek bir heyecanlıydı haftalardır. Nedense 7 yaş olayını çok önemsedi. Sabah kahvaltıda "bugün oldum 7 dimi" diye soruyor. Hiç büyümeyecekermiş gibi ama zaman ne çabuk da geçiyor. Ada'ya bakında küçük bir delikanlı görüyorum ama o benim küçük oğlum hala. Deniz'se bebeklik kontenjanını sonuna kadar kullanacak gibi...
Doğum günümüzü pazar günü yaptık. Hem gelenlere hem bize kolaylık malum okullar var. Masa başında pastanın mumlarını üfleme her çocuğun çok sevdiği bir şey sanırım. Bizimkiler de hep birlikte üfleyeceğiz diye yarış halindeler. Baktık olacağı yok "tamam mumsuz çekelim sizi" dedik. Olayı şebekliğe vurdular. Ailemizle keyif dolu bir gün geçirdik ve çocuklar da kendi aralarında bir güzel azdılar.

Yorumlar

  1. Nice senelere umarım damatlığınıda görürüz....Sevgiler Meral...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum Meral hanım:))

    YanıtlaSil
  3. Canım benim gözlerinden belli nekardar mutlu olduğu,sağlıkla ve tüm aileyle nice yaşları olsun inş.

    YanıtlaSil
  4. Nice seneler dilerim.Doğum günü kutlu olsun paşanın;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder