dünyanın çivisi çıktı resmen


Daha dün üç çocuğun Kayseri'de üç çocuğun öldürüldüğünü okuduk gazetelerden. Bugün nette dolanıyorum Sultangazi'de 9 yaşındaki bir çocuk üvey annesi ve üvey anneannesi tarafından parçalara ayrılmış. İki kadın çocuğun parçalarını değişik yerlere bırakırken yakalanmışlar. "Nasıl ya" oldum. Bunların ikisi de anne. Bir çocuğu nasıl öldürüp parçalara ayırırlar ve gayet soğukkanlı her bir parçayı ayrı bir sokağa bırakırlar....
Kayseri'deki olayın failini etrafı "sakin, iyi biri" diye tanımlamış. Bu çocuğun katilleri en yakınındakiler...Doğurup bebeğini sokağa atanlar, ağladı diye öldüresiye dövenler, minicik yürüklere farklı gözle bakanlar...Dünyanın çivisi çıktı da haberimiz mi olmadı...
İki  tane oğlum var. Düşünüyorum nasıl bir gelecek bekliyor onları. Nasıl bir dünyada yaşayacaklar.  Eskidenşeker toplardık koşularımızdan şimdi kendi bahçeme çıktıklarında gözümü üzerlerinden ayıramıyorum. Eskiden parkta rahatça bırakırdık eşyalarımızı şimdi çocuklar bisiklete binelim deseler ödümüz kopuyor biri birşey yaparsa diye.
9 yaşında küçücük daha ne günahı var ki bu çocuğun....

Yorumlar

  1. Gerçekten cehalet,merhametsizlik ve iman zayıflığı başka ne denirki caniler...

    YanıtlaSil
  2. :(((((
    inanılmaz olaylara şahit oluyoruz her geçen gün.
    nereye gidiyor bu insanlık anlamıyorum:((
    Aman gülüm çok dikkat edin siz yinede daha kendilerini koruyabilecek kadar değiller.
    canım blogumu açık bulabildiğım anlar çok azaldı az önce öylesine açtım baktım açık biriki kişi dolaşabilirim inş. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. o üç çocuğun başına gelenleri okumamak için kendımı tuttum ama bu sabah dayanamadım ve okudum,nasıl bır vıcdan anlamıyorum.Allah kötülerle karşılaştırmasın kimseyi ve evlatlarını :(

    YanıtlaSil
  4. Tülin bilmiyorum ki...

    Hatice ediyoruz etmesine de çocuklar da azıcık da olsa özgürlük istiyor. Haklılar da. Okul çok yakın mesela (arada ev olması kapı komşum gibi) Ada kendi gidip geliyor. Ama az gecikse kapılara çıkıyorum yine de. Olmamalı böyle.
    Blog konusunda da haklısın. Benim şimdi açık (Devrim epey uğraştı bu kez) ama birkaç gün hiç açamadım. Tadı kaçtı kaçmasına da tamamen kopmak istemiyorum ben.

    Sevtap vicden, insanlık uğramamış bunlara

    YanıtlaSil
  5. Paranoyak olmamak elde değil.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder