.:

7 Mart 2011 Pazartesi

Deniz'in istekleri


  Deniz evdeki kimseye benzemiyor olaylara çok farklı tepkileri, yorumları oluyor. Geçen gün TV'de oskar törenleri ile ilgili haberi seyrediyoruz. Gözleri açıldı, dikkat kesildi. "buradaki kadınlar çok güzel. Anne sende onlar gibi olsana"
"Ama onlar balo kıyafeti giymişler"
"Sen de giy"
"Eee oğlum bunlar her zaman giyilmez özel günlerde giyilir"
"Baloya gidelim biz de. (burada ayağa kalktı böyle dans edeğiz diye bir de gösterdi)
  Olay ben de bitmedi. Babamıza da dokundurdu. Baktı görüntülere "buradaki erkekler de senden güzel baba"
Denizim diyorki "anne sen dünyanın en güzel kadınısın" AMA "parlak birşeyler giysen daha güzel olacaksın" parlak kıyafetler giyip makyaj yapmalıymışım. Bir de topuklu ayakkabı olacak tabiki. Ben ki yazın şort-sandalet, kışın eşortman-spor ayakkabısı ile yaşamaktan mutlu biri olarak işim bir zor ki sormayın. Geçen yaz da didim'de "anne sen niye topuklu terlik giymiyorsun" demişti. Hayatımın hiç bir döneminde üstünde pul, boncuk vs olan kıyafet almamış ben oğluşuma kendimi nasıl beyendireceğim bilemiyorum. Hele ki topuk olayı bana çok uzak. Yani çok gerekiyorsa...Makyaj deseniz öyle, Hiç sevemedim ben.
Babamız hiç böyle değildir. Abimiz de hiç ilgilenmez giyimle kuşamla. Bu çocuk kime çekmiş bilmiyoruz. Ama öyle tatlı konuşuyorki. Öğretmenini sordum mesela (genç, güzel bir öğretmenleri var) Siyah giyiniyormuş ama parlaklıklar olduğu için güzelmiş O.