Deniz'in istekleri


  Deniz evdeki kimseye benzemiyor olaylara çok farklı tepkileri, yorumları oluyor. Geçen gün TV'de oskar törenleri ile ilgili haberi seyrediyoruz. Gözleri açıldı, dikkat kesildi. "buradaki kadınlar çok güzel. Anne sende onlar gibi olsana"
"Ama onlar balo kıyafeti giymişler"
"Sen de giy"
"Eee oğlum bunlar her zaman giyilmez özel günlerde giyilir"
"Baloya gidelim biz de. (burada ayağa kalktı böyle dans edeğiz diye bir de gösterdi)
  Olay ben de bitmedi. Babamıza da dokundurdu. Baktı görüntülere "buradaki erkekler de senden güzel baba"
Denizim diyorki "anne sen dünyanın en güzel kadınısın" AMA "parlak birşeyler giysen daha güzel olacaksın" parlak kıyafetler giyip makyaj yapmalıymışım. Bir de topuklu ayakkabı olacak tabiki. Ben ki yazın şort-sandalet, kışın eşortman-spor ayakkabısı ile yaşamaktan mutlu biri olarak işim bir zor ki sormayın. Geçen yaz da didim'de "anne sen niye topuklu terlik giymiyorsun" demişti. Hayatımın hiç bir döneminde üstünde pul, boncuk vs olan kıyafet almamış ben oğluşuma kendimi nasıl beyendireceğim bilemiyorum. Hele ki topuk olayı bana çok uzak. Yani çok gerekiyorsa...Makyaj deseniz öyle, Hiç sevemedim ben.
Babamız hiç böyle değildir. Abimiz de hiç ilgilenmez giyimle kuşamla. Bu çocuk kime çekmiş bilmiyoruz. Ama öyle tatlı konuşuyorki. Öğretmenini sordum mesela (genç, güzel bir öğretmenleri var) Siyah giyiniyormuş ama parlaklıklar olduğu için güzelmiş O.

Yorumlar

  1. Çok tatlı yahu. Her tarafını mıncırırım ben onun. E biraz pullu giyiver canım, gönlü olsun belki sen de hoşlanırsın bundan. Dün biraz makyaj yaptım, Deniz uzun uzun yüzümü inceledi sonra da saçımı okşadı, aferim aldım ondan.

    YanıtlaSil
  2. yazdan bir resim kışın şu gününde bir iç çektirdi vallahi.

    bu yaşlarda kız -erkek tüm çocuklar böyle galiba, ingilterde yaşayan kız kardeşiminde iki kızı var büyük olan annesine biraz makyaj yapıp gerçek kadın (grçek kadın öyle oluyor galiba:)))gibi giyinsen ,babamında bizimde çok hoşumuza gider deyince biz karı koca dumur olduk resmen demişti:)))))))

    Hayatım kırmayın şu çocukları arada bir giyinin süslenin gerekirse evde mini parti yapın:))))
    yerim ben onu yerim.

    YanıtlaSil
  3. Yok Fadiş sevmem ben öyle şeyleri: O kesin de yapacağız artık bir şeyler. İyi oluyor ama. İnsan kendine daha bir dikkat ediyor sanki.


    Hatice sizin küçük de iyiymiş. "gerçek kadın" bak neler biliyorlar. Hep bu TV'nin suçu dermişim.
    Mini parti fikri güzel de benim adamda iş yok o anlamda. Ne giyinir ne giyinsen farkeder.

    YanıtlaSil
  4. 10-18 yaş arasındaki bazı günlerde değil giyiminizden, varlığınızdan bile utanacak. Arkadaşlarının sizleri görmemesi için elinden geleni yapacak. Zaman zaman evinizi beğenmeyecek. Herşeyinizi sizden daha iyi durumdakilerle kıyaslayacak.
    İçiniz ezilecek ancak çok üzmeyin kendinizi, geçici:)))

    YanıtlaSil
  5. ah kıyamam ya:)şimdiki çocuklar bi acayip hakikaten..bu yaşta zevk sahibi olmuş,ilerde kızları da zor beğenir bu gidişle:)

    YanıtlaSil
  6. Kesin kesin Biz yapmadıkmı kimilerini. Zaten Deniz'e de diyorum bazen. "sen büyüdüğünde bakmazsın bana" diye. Ama şimdi bu sevimli halleri güzel. "anne şöyle giyin anne böyle giyin"

    YanıtlaSil
  7. Canım yaa bir ısırık isterim yanaklarından:))Taleplere bakılırsa gelecekte allıpullu, şıkşıkıdım bir gelinin olacak he hee:))

    YanıtlaSil
  8. ilahi deniz... öpüyorum gözlerinden...

    YanıtlaSil
  9. aman allahım ne şeker ne kadar güzel iş yerinde ki bazı arkadaşlarımdan da duydum böyle istekleri ama zannedersem ergenlikte değişiyorlarmış erkek çocukları için anneler kız çocukları için de babalar her zaman özel oluyorlar

    YanıtlaSil
  10. Öyle hoşsun ki, hiç onlara ihtiyacın yok aslında. Ama söz konusu çocuklar olunca, dikkate almak lazım. Onlar en saf en masum halleriyle eleştiriyorlar çünkü...

    YanıtlaSil
  11. Filiz bence de. Bir alemder Deniz. Her yıl beyendiği bir kız da oluyor sınıfta.

    Şule galiba:))

    Gönül Deniz gerçekten de düşkündür bana. Ada duygularını belli etmez hiç. Hatta sürekli çatışma halindedir benimle. Her şey onlar için güzel olsun da...

    Marifetli Peri teşekkür ederim:)) yapamam zaten isteklerini. Bünyem kaldırmaz. Birazcık ucundan ancak. Ama dediğin gibi en saf halleriyle yapılan bu eleştiri o kadar sevimli ki. Mesela dün de çocuk kanalında barbi reklamı var. Benimkisi bu kez "anne sen o barbiler gibi olsana" diye geldi yanıma...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder