.:

13 Mart 2011 Pazar

Deniz'in doğum günü süprizi

Yarın Deniz'in doğum günü. Aslında 15 mart ama hafta içi zor olur gelenlere de diye böyle yaptık. Akşamdan beri kurabiyeleri, pastanın kekini falan hallettim, yoruldum. Azıcık kaçayım bloğuma dedim.
Deniz bir kaç gündür kanguru istiyor. "nasıl yapılır ki, araştırayım" diyerek oyalıyorum onu. Ondan gizli gizli yaptım kanguruyu ve yavrusunu cuma gecesi. Ama Deniz bana küçük bir süpriz yaptı ve erkek kanguru istediğini söyledi. Ve erkek kanguruların cebi olmazmış. Nasıl olur deyip google amcaya başvurduk yazılı bilgi bulamadım ama bazı fotolardaki kanguruların gerçekten de cebi yoktu. Nolcak şimdi...
Yarın bir sürü misafir gelecek, salonu kaldırmışım, camlar falan bu kanguru ne zaman dikilecek. Benim erkekler parka bisiklet binmeye gidince "hadi" dedim bıraktım dağınıklıkları öylece kalıp çıkardım, kumaş ayarladım bir erkek kanguru diktim. Bu üç kanguruluk ailemizin minik üyesi. Gizli gizli diktiğimden fotoğraf da çekemedim. Yarın bir ara ailemizi resimlerim artık.