Bir ahşap çerçeve daha


Blogların kapatılması tadımızı kaçırdı resmen. Şimdi açılıyor ama yine de ciddi kopmalar oldu gibi. Pek çok arkadaşımız eskisi gibi yazı girmiyor ya da yorumlar bırakılmıyor artık. Yine de güzel dostluklar kazandığımız bloglarımızı bırakmak istemiyorum ben. Yavaş yavaş bekleyen işlerimi eriteceğim. (şu günlerde harıl harıl 23 nisan için çalışıyorum. Daha önce çok kez bere ördüğüm Mutlu çocuklar için bu kez polardan oyuncaklar dikiyorum)
Bu da epey önce yaptığım yapraklı bir çerçeve. Bu yaprakları çok sevdim ben. Daha kullanılacaklar ama şimdilik ahşap boyamalara ara verdim...

Yorumlar

  1. Paylasimlardan vazgecmeyin lütfenn, bu süreci hep birlikte asabilmemiz icin, hepimizin vazgecmeden, yilmadan devam etmemmiz gerekiyor. Lütfen
    Lütfen
    Lütfen.

    Cevceve cok hos olmus bu arada emegine saglik, becerine, hayal gücüne saglik.


    Saygimla.

    YanıtlaSil
  2. Enerjinin hayranıyım, Allah daim etsin... Ve elinden her çıkan, hep güzel ve zevkli, ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder