abimiz de aileye katıldı


Kangurular malum Deniz'in isteğiyle doğum günü için hazırlanmıştı. Ertesi sabah kahvaltıda "anne benim kangurumu ne zaman dikeceksin" diye sordu. Nasıl yani 3 tane diktim ya ben. Hayır efendim onlar onun istediği gibi değilmiş. Minik elleriyle de gösterdi istediği boyları. "yok valla bir daha kanguru manguru dikemem ben"dedim. Eserekli bir anımdı bir de. Neyse gelmiş "anne ben senin kalbini kırdım ya kalbinden özür dileyebilir miyim" dedi. Eridim, ezildim.....
Akşam orturdum bir abi kanguruyu diktim hemen. O da ailemize katılmış oldu. Aradaki de plastik olanı onu da aileden ayırmıyorlar.

--------------------------------------------
Ama şimdi kocaman oldular bu diller nedere:((( Deniz tam höt höt döneminde malesef. Evdeki herkese esip gürlüyor.  Hele abisinin canını okuyor. Çocuk zar zor test çözüyor evde..

Bu arada kangurularımız kimseye verilmedi sapasağlam duruyorlar ama artık oynanmıyorlar tabiki. Ara ara temiz durumdaki oyuncakları arasından seçtirip ihtiyacı olanlara veriyorum. Deniz daha kıyamıyor hepsine. Oynamasa da şimdilik dursun istiyor:)))

Yorumlar

  1. Bu sefer onaydan geçebildi mi bâri?:)))

    YanıtlaSil
  2. Aileyi tamamlamışsın canım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. ayy dillerini kalplerini sevdiğim bücürkler.
    saadetcim bunlar sana iş yaptırmanın yolunu keşfetmiş :))))
    o laftan sonra yapılmazmı. öpüyorum hepinizi
    çok güzel bir aile oldular.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Geçti Nedret abla. Bazen fazla şey verdiğimizi düşünüyorum çocuklara. Mutlu olmayı, ellerindekinin değerini unutuyorlar.

    Selma teşekkür ederim,

    Hatice hem de nasıl. Deniz bir dillidir ki sorma. Ada beceremez böyle konuşmayı ama Deniz kime çekti bilmem

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller.. kalıplarına nasıl ulaşabilirim bilgi verirsen sevinirim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Emine "kanguru ailemiz" yazısında vermiştim linkleri. Abimiz aileye sonradan katıldı. Büyük bir aile oldu bizimkisi...

    http://www.womansday.com/Articles/Lifestyle/Crafts/Kangaroo-Sewing-Craft-Project.html

    buradan aldım kalıpları. Kolay gelsin sana

    YanıtlaSil

Yorum Gönder