Zebra el kuklası





Bu da Deniz beyimizin isteğiydi. Zebra el kuklası. Gazetelerin verdiği dergilerden birinde görmüş illa yapalım dedi. Basit de olsa bir şey aranınca bulunmaz ya. Çizgili çorabı bulmam da biraz zor oldu benim. Aslında bir de kaplanlı olacaktı ama turuncu-siyah çizgili çoraba henüz denk gelmedim.
Basit aslında. Topuk kısmının içini pamukla doldurup kulak niyetine diktik.  Siyah beyaz iple saç yaptık. Ağız ve dişle keçe ile yapıldı. Ben de şu hazır gözlerden yoktu beyazla yaptım onu da. Günlerce buldun mu çoorap diye soran çocuk Sadece yapıldığı gün şöyle bir oynadı sona bir daha eline bile almadı.

Yorumlar

  1. biraz vakit geçince yine yeni oyuncak almış gibi sevinirler:) ben de anlamıyorum şimdiki çocukları hiç:D

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım, ben de Deniz'in minik çoraplarını bu şekilde değerlendirmek isterim.

    YanıtlaSil
  3. çok şekerler yaa hergün buluyorlar sana yaptıracak birşey:)) öpüyorum onları ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Ay bu çocuklar alem ya. Çok güzel olmuş ama çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. biyasımadahagirdim haklısın. Ben kaldırırım o durumda oyuncağı sonra daha bir mutlu oluyorlar

    Fadiş olur tabiki. Hem anısı olur daha bir hoş....


    Hatice aslında daha çok etkinlik ypmak lazım da ben öyle kes yapıştır işlerinden hiz hazetmiyorum. Hep aklıma geliyor şunu da yapalım falan sonra arada kaynıyor...

    Atölyekedi saol :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder