.:

19 Şubat 2011 Cumartesi

şikayet işe yaradı

Şikayet işe yaradı işi yaptılar nihayet. Hatta dün geldiler. Epey bir yavaş çalışıp işi akşama anca bitirseler de bu işkence bitti. Akşam şöyle bir kaba temizliğini yapıp zaten bir süredir (gelecekler diye) balkonda bekleyen çekyatı yerleştirdik sadece. Bugünde İzmir'de resmen gök delindi nasıl yağmur var. Camların iç taraflarını temizledim. Devrime raf falan yaptırdım. Şimdi perdelerini, lambasını halledeceğim ilk olarak.
Adamlar gelip yaptılar ama Çetin'e hırsım geçmedi. Gelip bir özür bile dilemedi. Gençten çocukları göndermiş çalışsınlar diye. Akşam üstü asıl ustaları geldi son kontrolleri yaptı. İş bitince kalan parayı istemiş Devrim'den. 1000 lira daha verecektik. Ben tamamını verme demiştim biraz da biz onları süründürelim. O insaflı davranıp sadece 250 lirasını bırakmış. Adam bozuldu falan. Eşim de "bakalım yaptığınız iş nasıl? sorun olursa siz gelmezsiniz. Kontrol edeceğiz" dedi. Tabi ben ordan cazgır kadın misali atıldım. Bu kadar zamandır gelmeyip, telefonlara çıkmayan adam gelsin benden özür dilesin sonra veririm dedim. Eyep bir sayıp sövdüm. Arkasına bakmadan çekip gitti adam. Bekliyorum bakalım gelecek mi Çetin beyimiz.