oyuncak tren





(Örnek aldığım tren yukarıdaki)

1 şubat yeğenim Eren'in doğum günüydü. 3 yaşına girdi Eren. Onun için kendim bir şeyler hazırlamak istiyordum. Sonunda bu trende karar kıldı. Polarla diktim treni. Üzerindeki süslemelerde ise keçe kullandı. İçi slikon elyafla dolduruldu. Alt kısmı düz gün dursun diye içinden karton koydum. Bir tarafında hayvanlar bir tarafında EREN var trenimizin.
Orjinaline göre pek amatörce oldu ama olsun.
(Bugün net o kadar kötü ki orjinalinin linkini açamadım bir türlü. Yarın daha iyi olursa açıp ekleyeceğim)

Yorumlar

  1. seninki de çok güzel olmuş , ellerine sağlık. Eren'e de nice yaşlar:)))

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ,ÖRECEĞİM GÜYA BENDE ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yapmışsın, çok sevdim, en güzel hediye bence bu, ellerinden çıkmış, var mı daha güzeli:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım çok beğendim süper olmuş.
    keşke karton yerine plastik birşeyler koysaydıN(rötgen film yada yoğurt tpsilerininden keserek) yıkanabilirdi de .

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim:))

    Hatice hiç aklıma gelmedi inanki. Olabilirdi aslında.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder