.:

18 Şubat 2011 Cuma

mağdurumda mağdurum



Resmen uyuz bir penci tarafından mağdur edildim. Gördüğünüz gibi benim balkon çatısı yapılmış penleri bekler vaziyette hala. Adama ulaşamadığımdan (telefonunu açmıyor) elemanlarını taciz ediyorum sürekli. Resmen ağzımı bozdum nafile. Adalın deri bir kalın ki sormayın. Çarşamba günü aklıma geldi bayiliklerini yaptıkları pen firmasına mail attım. Dün de Ege bölge müdürlüğündeki yetkili ile konuştum. Saolsun ilgilendi. Yarın gelip yapacaklarını söyledi. Bakalım bekliyoruz.
İzmir'de oturan blogcu arkadaşlar pen taktırma ihtiyacınız olursa Limontepe'deki sahibi "Çetin" olan PVC Yapı San..... kartlı kişiye asla bulaşmayın. Cidden dipsiz kuyuya düşmüş gibi oluyorsunuz. Bize "çok iyi iş yapar" diye tavsiye edilmişti ama bir buçuk ayda iş hala yapılamadı. Ve en kötüsü dediğim gibi adam telefonlara çıkmıyor, meşgule alıyor ya da kapatıyor cebini.

Yukarıdaki kutuları ise bir gün bitecek balkonum için kapladım. Kırmızı ağırlıklı bir oda yapmak istiyorum. Hobi malzemelerimi koyacağım kutuları da kırmızı ile kapladım bu yüzden.