mağdurumda mağdurum



Resmen uyuz bir penci tarafından mağdur edildim. Gördüğünüz gibi benim balkon çatısı yapılmış penleri bekler vaziyette hala. Adama ulaşamadığımdan (telefonunu açmıyor) elemanlarını taciz ediyorum sürekli. Resmen ağzımı bozdum nafile. Adalın deri bir kalın ki sormayın. Çarşamba günü aklıma geldi bayiliklerini yaptıkları pen firmasına mail attım. Dün de Ege bölge müdürlüğündeki yetkili ile konuştum. Saolsun ilgilendi. Yarın gelip yapacaklarını söyledi. Bakalım bekliyoruz.
İzmir'de oturan blogcu arkadaşlar pen taktırma ihtiyacınız olursa Limontepe'deki sahibi "Çetin" olan PVC Yapı San..... kartlı kişiye asla bulaşmayın. Cidden dipsiz kuyuya düşmüş gibi oluyorsunuz. Bize "çok iyi iş yapar" diye tavsiye edilmişti ama bir buçuk ayda iş hala yapılamadı. Ve en kötüsü dediğim gibi adam telefonlara çıkmıyor, meşgule alıyor ya da kapatıyor cebini.

Yukarıdaki kutuları ise bir gün bitecek balkonum için kapladım. Kırmızı ağırlıklı bir oda yapmak istiyorum. Hobi malzemelerimi koyacağım kutuları da kırmızı ile kapladım bu yüzden.

Yorumlar

  1. başlık cuk diye oturmuş canım duruma.. Allah böylelerinin eline düşürmesin. İnşallah en kısa zamanda hallolur işleriniz. Odanı da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. insan parasıyla rezil oluyor ya ne can sıkıcı bir durum.iş ahlakı olmalı bir insanda..gerçekten çok üzüldüm.şikayet etmen çok yerinde olmuş.umarım bir an önce gelip yaparlar..kutular çok şık olmuş bu arada,hobi odanı şimdiden çok merak ediyorum doğrusu:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Bahar. Gerçekten de sinir bozucu bir durum.

    Filiz haklısın paranla rezil olmak tam da bu. Kaç kez konuştuk Devrim'le vazgeçelim başkasına yaptıralım diye ama insan bunlara beş kuruş da yedirmek istemiyor bir taraftan. Keşke şikayeti daha önce akıl etsiydim diyorum. Anladığım kadarıyla adamın bu ilk vukuatı değilmiş.

    YanıtlaSil
  4. Bölge bayiine değilde ana merkeze şikayet etseydin daha etkili olurdu. Başka yere yaptırmaya kalkmak demek yine beklemek demek, oysa onlar siparişi fabrikaya geçtiklerinden arada ki bayiyi pimapen firması direkt devreden çıkarıyor. talihsizlik yaşamışsın ama inşallah sonuc iyi olur.

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalım hayırlısı ile inşaAllah tez zamanda biter

    YanıtlaSil
  6. Şule ana merkeze de şikayet ettim. Onlar bölgeye paslıyorlar anladığım kadarıyla. Zaten adam da ilgilendi. Bir saat içinde geri döndü bana ve yapılmazsa yeniden aramamı istedi. Cebini falan verdi yetkili kişi.

    Umarım Nilgün. Bir dünya projem vardı balkonla ilgili zaman geçtikçe moralim bozuldu. Hiçbir şey yapmak içimden gelmez oldu. Bakalım bir olsun içini öyle işlerim artık.

    YanıtlaSil
  7. Canımsın,

    Çok sinir bir durum tahmin ediyorum. Ödeme yapmadıysan keçke vazgeçseydin...

    YanıtlaSil
  8. benim de başıma buna benzer iş gelmişti, allah kolaylık versin, kutular süper:))

    YanıtlaSil
  9. sıkma canını demek adettendir ya sıkma sen güzel canını yaza kadar yapılır elbelt:)) sıcak yaz akşamlarında serin serin oturur o güzelim kutuların bizi ne güzelliklerle tanıştıracak acaba:))

    YanıtlaSil
  10. başlık harika olmuş canım geçmiş olsun en kısa zaman da sorun çözülür inşallah kutular harika olmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder