Bugün böyle geçti...

Son numara Onur'umuz. İlk kez geldi evime

Evden çıkarken bir baktım Deniz Arif'in ayakkabısını giydirmeye çalışıyor. Çok hoştu. "yardım et Arif" diye diye giydirdi ayakabıyı...

Sondan bir önce Eren..Dün 2 yaşını bitirdi, bugün de onun doğum günü partisi vardı..


Serap (kız kardeşim) süpriz yapmak istemiş bana doğum günüm için. Ama bugün sinemaya götürecektim çocukları (keyifsizdim vazgeçtim bugünlük) yarın gelirim diye aradı. Ama sonra annemi de aramış süpriz yaptılar ya da baskın diyelim çıkıp geldiler. Ya bugün gelirlerse diye bir şeyler hazırlayayım dedim. Vücut kırgınlığı, çocuklarla uğraş derken ağırdan alıyordum ki kapı çalındı. Annem mayaladığım hamur poğoça haline getirdi ben de doğaçlama bir kek yaptım. (ama öyle böyle değil şeker yerine pekmez koydum ki çok hoştu) Çocuklar azma işini abarttılar, oynadılar.
Akşama da abimin küçük oğlu Eren'in doğum gününe gittik hep birlikte. Tam 9 çocuk. Biri büyük ama diyerleri....Gürültüyü, şamatayı tahmin edenleriniz vardır.Bir gün böyle geçti. Kalabalık, aileyle, keyifle...

Yorumlar

  1. MAŞALLAH Onur bey büyümüş yakışıklı olmuş çok şirin bakıyor .

    ev küçük bir kreş oldu desene:))
    sevgiler doğumgünü sahibinede tüm evlatlara da sağlıkla güzel yaşamları olsun diyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aile gibisi var mı?:)) Güzel bir doğum günü geçirmişsiniz. Onur bebek te çok tatlı maşallah. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Deniz de abilik yapmış ne güzel çoçuk, öp benim için. 9 çocukla cıvıltılı bir gün, daha nicelerini görün inşallah:)) öptüm.

    YanıtlaSil
  3. dokuz çocuk süper yaaa bende gelsem araya karışırdım demek :)))

    YanıtlaSil
  4. Hatice sorma kreş açsak olacak:))

    Fadiş çocuklar için süper ev sahibi için bazen zorlayıcı olabiliyor. Bunlardan sadece biri kız. Yani 8 erkek ne azıyorlar bir bilsen

    Nilgün kaçırdım diye üzülme. Martta da Deniz'in doğum günü var. Aynı takım toplanıyor:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder