varan 2===parke döşenmesi


 Biz parkenin altına normal şilteden değil kalın ve sert taban izalasyon straforu kullandık. Soğuk olayını daha iyi kesmek istedik.



Alçıpan tabaka yukarıda göründüğü gibi bir şey.  1.20'ye 2.5 ebatlarında.

Bitti bitti ama biz de bittik resmen. Hiç anlamamışımdır erkeklerdeki şu takıntı halini. Hani insanın kendi evi için birşeyler yapması keyiflidir de bu kış kıyamette öksüre öksüre iki tam gün inşaat işi anlamsız bence. Cumartesi sabah bir başladık (ben o gün çocuklarla ilgilenmek için 7'de bıraktım işi Devrim 11'e kadar devam etti) pazar akşam biri bulmuştu işler bittiğinde.
Dün çocukları anneme gönderdik, tek başlarına canları sıkılıyordu. Arada minicik iki yemek arası dışında boş durmadan çalıştık ama acemilikten işler uzadıkça uzadı. Önce alçıpanın ara sıvalarını yaptı Devrim, astarını çekti. Sonra boyaya başladık. Astar kurusun diye bir yandan boya bir yapdan perke işi devam etti. Aslında kolay gibi parke döşemesi ama küçük püfler, duvarların yamuk olması (sanki evi yapan adam özenmiş tüm odaların duvarların yamukluk var) küçük girintiler derken iş uzadıkça uzadı. Ben hiç badana yapmamıştım bugüne kadar iş bir an önce bitsindiye badana bile yaptım ki şu an bileğim acıyor.
Haliyle bu kadar işe ev battı bir güzel. Kat kat silme işi mobilyaların yerlerine yerleştirilmesi falan çocuklar gecenin bir yarısı getiridiler eve. Nasıl yattık nasıl kalktık bilmiyorum. Sabah yine ince temizliklere başladım ama arada bir şuraya kaçayım dedim. İnsanı dinlendiriyor burası.
Diyorum ya takıntılı bu erkekler. Bu kez yardım etmiyecem demiştim ama dayanamadım yine ileride gerekirse çıraklık yapacak kadar deneyimim oldu resmen.

Yorumlar

  1. Sevgili Adadenizciğim, vakti mi şimdi falan dersen iş üremiyor bugün yarın derken habire erteleniyor yazın sıcakta yapmaktansa böyle soğuk günleri değerlendirmekten yanayım ben. Sen de vıdı vıdı edip adamı soğutma bence harika işler yapıyor hakkını yemeyeyim. Soğursa bir daha eline bir tornavida bile almaz. Çocuklar tatilde ortalık dağılıyor diye geriliyor olabilirsin ama ne güzel eşinle yardımlaşarak cok guzel işler yapıyorsunuz. Helal vallahi.
    4 yıl oldu eniştemi kaybedeli:( sadece kendi evine değil hepinize yetişirdi bir telefonla takım çantasını kapar gelirdi, hiç gocunmadan zevkle yapardı özenle yapardı, yaratarak yapardı şimdi bir matkapla duvara bir tek delik deldirmek için usta dediğimiz adamların kaprislerini çekiyorum üstelikte dünya kadar para ödeyerek:(

    YanıtlaSil
  2. Aşkolsun Şule kalbimi kırdın ühü ühü:((

    Şaka bir yana soğumaz benimki işlerden. Adam öyle böyle bir cimri değil. Ama o da kabul etti her şeyi bir araya kıstırmanın zorluğunu. Düşün gece birdi iş bittiğinde ve dinlenemedik bile. Ben severim evim için iş yapmasını ama zevkle olmalı, çocuklar ihmal edilmemeli. Onların hiç zararı yok bize oturdular belgesel seyrettiler salonda. Böyle dar zamanda olunca inşaat pisliği çıksın evden diye sıkıştık. Deniz'in toz alerjisi de var arıtmak lazım her yeri.
    Ama şu dediğinde hemfikirim, ustalarla iş yürümüyor. İnsan kendi işini yapabilmeli. Ben bile artık matkaplık işleri yapar hale geldim. Mesela pencilerle başım dertte. Aman sallıyor işi, telefonlara bile çıkmayıveriyor...
    Okutayım yorumunu Devrim'e pek bir mutlu olur:))

    YanıtlaSil
  3. Canım bitince çok rahat edeceksin ,ben razıyım şu dağınıklığa keşke elinden gelip girişse:)) ufak tefek tamiratları yapar ama bu kadar uzun boylusuna kalkışacağını hiç sanmam. Ben Devrim beyi kutluyorum gerçekten.
    Eşime gösterip gazamı getirsem ne yapsam:))))
    kolay gelsin .

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, eşin senin gibi bir eş bulduğu için yatıp kalkıp şükretmeli:)) parke güzel olmuş, rengi çok hoş, güle güle kullanın. Bizim gibi hobi sever kadınların elinden her iş geliyor:)) Oğlanları benim için öp, ikisi de çok tatlı akıllı yavrular.

    YanıtlaSil
  5. Hatice sen bilirsin:)) Çocuklar olunca sorun oluyor işte. Bizim ev uuzun bir koridora bakan odalardan ibaret. Tuvalete girip çıkarken hep o tozdan geçmeleri gerekli ve kapılar da açık olduğundan ev soğudu epey. Bir de sıkılıyorlar Deniz çıkıp çıkıp bir şeyler anlatmak istiyor. Mesela dün yorulduk ama rahattık o anlamda. Annemler oldukları için rahatça çalıştık...

    YanıtlaSil
  6. Bak Fadiş ne güzel demişsin işte. Ben de öyle diyom her kadın senin bu hallerini çekmez diye ama...Parkenin rengini ben de sevdim, yerinde daha hoş göründü.

    YanıtlaSil
  7. şekerim ellerinize sağlık! bitince unutuluyor dertler ama takıntılılar ona eminim!!!

    YanıtlaSil
  8. iyi olmuş,iyi olmui birden dağılıp birden toparlanmışsınız, şimdi keyfini sürün insallah,ikinizinde ellerine yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Siz ikiniz var ya, gerçekten muhteşem ikilisiniz:) Allah nazarlardan korusun, başka şeyy demiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Nilgün kesinlikle onun yüzünden üç gündür felaket hastayım. Ama çocuklarda evde kesinlikle dinlenemiyorum. Olan bana oldu yine

    Şule saol:))

    Banu teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder