baklava yufkasıyla...




Benim evdeki erkeklerin favori tatlısı baklavadır. Evdeki birileri yufka açamadığı için de zaman zaman alınır eve. Ama içindeki şekerin nasıl olduğunu bilememe, mümkün olduğunca doğal gıdalar tüketme adına evde yapalım istedi. Baklavalık yufka aldık biz de. Eh fena olmadı tatlımız.
Son zamanlarda baklava yufkası ile yapılan börek tariflerine de sık sık rastlıyordum. Ben de yufkanın bir kısmı ile ıspanaklı börek yaptım. Ev ahalisinden tam not aldı. Bence de daha hoş olmuş. Bu arada ben ıspanaklı börek ya da ıspanak yemeği yapacağım zaman içine soğan yerine pırasa eklerim. Böylece pırasa yemez çocuklarıma çaktırmadan tükettirmiş olurum.

Yorumlar

  1. Baklava yufkasını Libya'ya geldiğimizden beri sık tüketir olduk.Normal yufka bulunmuyor çünkü.Haliyle hemen her reçetede değerlendirmeye çalışıyorum.Böreği de tatlısı da çok hoş oluyor.Ellerinize sağlık!..
    Soğan yerine pırasa fikri de harika:)
    Şifa olsun inşaAllah..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık en dığru olanı yapmışsın canım annelerde formüller asla tükenmez:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. BAKLAVA YUFKASI HİÇ DENEMEDİM..DENİYEYİM BAKALIM..MARKADAN MARKAYA DEĞİŞİYORMU ACABA??

    YanıtlaSil
  4. Ceylan bilemiyorum. Ben de şansa aldım aslında

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım..Baklava yufkası büyük nimet gerçektende:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder