sanal kan bankası

(fotoğraf buradan)


Kimin ne zaman kana ihtiyacı olduğu hiç belli değil.Ameliyat, kaza, hastalık... O kadar çok neden bu ihtiyacı doğuruyor ki... Kanın temin edilebileceği tek kaynak halen "insan" ve bu nedenle çok çok önemli bir konu kan bağışı. Evlenmeden önce ihtiyaç halinde kan bağışında bulunuyordum. Sonradan bir kere verebildim. Genelde kan seviyem düşük çıktı. Biz bayanlar bu konuda şanssısız malesef.
Ben dünyanın ilk sanal kan bankası ile geçen gün tanıştım. Aslında 1999 yılından beri varmış duymamışım. Gönüllü kan bağışlamak isteyenlerle ihtiyacı olanları sanal ortamda buluşturan bir site. Belki de hiç tanımadığınız biri size hayat verecek ya da siz hiç tanımadığınız birine.....

Yorumlar

  1. canım benim negüzel hayati bir konuyu paylaşmışsın.seni tebrik ediyorum.sanal kan bankası harika bi proje ben daha önce duymuştum.sen burda blogundan duyurdun çok sewindim.blogun harikaaa.izleyicin oldum.blogumada beklerim.sewgiler

    YanıtlaSil
  2. bende hiç duymadım teşekkürler canım.
    mutlu sağlıklı yıllar. sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin moda gezgini :))

    Hatice sana da mutlu yıllar:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder