Malesef soğuk



Sevmiyorum ben soğuğu...Kalın kalın kıyafetler. Her yerden bir yelek,kaban,ceket çıkıyor...Bizim ev bir de sobalı tek odaya tıkılıp kalıyorsun. Dün saban yürüyüşe çıkarken kısa kollu tişört üzerine ince bir şey giymiştim, öğlen anneme giderken kalın kabanımı..Ve bugün sabah tutacak kadar olmasa da kar yağmaya başladı. Nasıl soğuk bir hava. Yani İzmir için....

Ama günün incisi yine Ada güzelimden geldi. Kahvaltı yaparken tv'de kar haberleri vardı. "Anne şimdi bizim televizyonumuz mis kokulu olsaydı o karın kokusunu duyardık dimi?" Bir yerde okumuş sanırım böyle bir televizyonun yapılmaya çalışıldığını.

Yorumlar

  1. burasıda çok soğuk canım ya aman dikka edelim kendimize ve sevdiklerimize:)

    YanıtlaSil
  2. İzmir'e kar yağdığı nadirdir,ne kadar soğuk olduğunu tahmin edebiliyorum..Ada da yine döktürmüş maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy sorma anacım
    çok soğuk
    biz İzmir'liler alışkın değiliz böyle soğuklara :)9
    Birazdan çıkten çıkacağım eve gideceğim şimdiden üşüyorum valla :)9

    YanıtlaSil
  4. Ben donuyorum.İşyerindeyim ve camın kenarına oturdum kar yağdı bugün azıcık ama yerler tutmazki :(

    keşke kar tutsa da bizde kartopu oynasak :)

    YanıtlaSil
  5. Burasıda çok soğuk bende donuyorum zaten yaz kış donan bir insanım şimdi iyice titriyorum, umarım bu kış çok soğuk olmaz.

    YanıtlaSil
  6. Ankara'da soğuk ama ben soğuğu seviyorum. Üstelik kazak giymeyi de sevmem.....
    İzmir de kar fazla kalmaz herhalde...size sıcak günler.
    <:))

    YanıtlaSil
  7. İsim Ada ve Denz olunca soğuğu sevmek ne mümkün değil mi?

    YanıtlaSil
  8. canım yaa çıkarsa hepimiz alalım mis kokulu TVlerden :)))
    çok soğuk çooookkk:)) bende sevmiyorum kışı.

    YanıtlaSil
  9. Canım ben de pek soğuğu sevmem ama kara bayılırım:) Dün Deniz'le Kaplan Köyün'e çıktık ve ilk defa karı gördük, dokunduk.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder