geç kalmış bir mim ve kurabiyeler


Biraz geç kalmış bir mim bu. Sevgili Gönül mimlemişti beni ve "garip alışkanlıklarımızı" soruyordu. Zor bir konu aslında. İnsanın aklına gelmiyor ki...
Terliklerin-ayakkabıların ters durmasından hoşlanmam, mümkün olduğunca düzeltirim. En garip huyum bu sanırım.


Yukarıdaki kurabiyeler de yine çocuklar için yaptıklarımdan. Un kurabiyesi en favorimiz bizim. Yarısını kakaolu yapınca da çocuklar daha bir mutlu oluyor. Ben un kurabiyesinin klasik "margarin-un-pudra şekeri" üçlüsüne nişasta da ekliyorum. Daha bir hoş oluyor sanki...

Yorumlar

  1. sevgili adadeniz adam kurabiyeden aldım gidiyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Kurabiyeler harika görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun Gönül :))

    karabidikim saol :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder