eskitme aynam



Deniz içi incili deniz kabuğunu yapıştırdım.



Lolipu'daki eskitme boyamalara hasta olduğum artık malumunuz. Daha önce iki çerçevede denedikten sonra asıl amacım olan bu aynayı boyadım. Çevçevelerin birini krem,  birini beyaz yapmıştım ki hangisini severim diye. Beyaz oldu seçimim.
Bu ayna da bayramdan önce yapıldı. Koyu kahverengi üzerine beyaz boyayarak yaptım.  Yine denizi taşıdım evime...Aynanın üzerine yapıştırdığım deniz kestanesini doğal renginde bıraktım ama kabukları beyaza boyadım. Koridorumdaki yerini aldı kendileri...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.Eskitme görünümü benimde çok hoşuma gidiyor ama şu aralar boyamayla uğraşamıyorum.EV küçük olunca kışın zor koku yapıyor çok.
    SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
  2. Ah bu deniz tutkusu yok mu arkadaşım, çocuklarımızın isminden belli tutkumuz:)
    Not: Ayna her zamanki gibi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Fikriye teşekkür ederim. Ben de sevmiyorum evde boyama çalışmayı. Koku-dağınıklık kadar benim çocuklar da çok müdahil olurlar. Rahat bırakmazlar yaptıklarımı. Bunu da bayramdan önce balkonda çalışmıştım.

    Fadiş saol.Ah şimdi yaz olacaktı denize gidecektik....Gel yaz gel gel gel

    YanıtlaSil
  4. Çok kaliteli olmuş. Tepe Home dan fırlamış gibi adeta. Tebrikler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş, sabrına hayran kaldım. Ben hiç cesaret edemiyorum böyle büyük objeleri boyamaya. Her zamanki gibi çok incesin, teşekkürler. Ben de burdan bir kez daha Ece Aymer'e ufkumu genişlettiği için teşekkür etmek isterim:))

    YanıtlaSil
  6. Nedret abla saol, görmüyorsun ama kabardım şu an :))

    YanıtlaSil
  7. lolipu senin kadar güzel ahşap işleri yapan birinden bunları duymak ayrı bir güzel emin olabilirsin. Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık, eskitmeler benim de çok hoşuma gidiyor, aynaya da çok yakışmış;)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Sanki deniz kenarında eski ama güzel bir evden fırlamış gibi. Deniz temasını zaten hep çok sevmişimdir. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. ÇOK ŞIK OLMUŞ,ELİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  11. elinize sağlık, çok estetik ve çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  12. bayıldım aynaya harika olmuş canım ellerine sağlık...balkon bitti mi merak ettim?bu arada Denize de geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  13. SÜPER OLMUŞ ESKİTME BENİMDE ÇOK BEĞENDİĞİM BOYAMA TARZI ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM:)))

    YanıtlaSil
  14. tarcinmascow teşekkürler :))

    Filiz, Deli anne saolun,

    h:zulka thanks,

    Tülin teşekküler. Balkonun kabası bitti ama fayans döşenecek (Devrim ben yaparım diyor bu da zamanı biraz uzatacak gibi) Sonra pencilerden fiyat alıp kapatacağız. Ama tam olarak anca ocak ayında biter. Eşim elinden gelenleri kendi yapmak istediği istediği için ağır ilerler yani.

    YanıtlaSil
  15. Gönül çok saol benim de içime sinde :))

    YanıtlaSil
  16. Merhaba canım, telaşlı ve anlamlı günümüze yaptığın yorum ve güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum. Sizleri bekleyen nişan haberlerimizle tekrar geldim. Güzel günler diliyor, sevgi ve selamlarımı bırakıyorum canım, sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  17. canım harika harika harika olmuş. eskitmeler ve deniz teması süper zaten. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Afet hanım mutluluklar dilerim çocuklarınıza :))

    Bahar teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  19. çok şık olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder