narlı buğday salatası ve keyifli pazar


Narlı buğday salatası. Böyle bir şey  var mı bilmiyorum netten bakacaktım dün  unuttum. Yaptığım babaanne çorbasından (bizde yarma çorbasının adı bu. Babaannemizden öğrendim çünkü) az birşey kalmıştı buğday. Salatalara koyarım diye dolaptaydı. Pazar günü hava güzel olup da bahçede piknik yapmaya karar verince çeşit olsun dedim. Buğdaya maydanoz ve dere otu doğradım. Biraz zeytinyağı ve limon. Renksiz geldi nar da karıştırdım. Bu çıktı ortaya. Devrim sevdi-yedi.




Pazar günü güneşi görünce ne yapalım derken bahçede karar kıldık yine. Devrim çocukları öğleden önce Hasanağa parkına bisiklet binmeye götürdü, pikniği bahçede yaptık. Yağmurlarla birlikte otlar büyümeye başladı, bu mevsimde bahçe ilgi istiyor. Semaverimizi de yaktık, çay keyfi yaptık. Hatta evin karşısındaki otobüs garajında çalışan ve arabasını bizim evin önüne park eden bir şoför eşiyle birlikte gelmiş o gün. Çaya süpriz konuk oldular.

Yorumlar

  1. eline sağlık çok güzel görünüyor pazar günü derya baykaldada aynsından yaptılar ahçısı
    buğday üstüne bebe ıspanak taze nane soğan ve en son narı koyup karıştrdı

    YanıtlaSil
  2. Maşallah canım ne kadar güzel güneşli bir Pazar günü yavrular ile beraber bahçe keyfi:))Keyfiniz bol olsun ve afiyetler olsun tatlım;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. benim taa burdan canım çekti doğrusu.. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. irem ve annesi çiçek taze soğan fikrini sevdim. Bir ahaki sefere onu da deneyeyim,

    Benhurum teşekkürler,

    Fadiş, Deli anne saolun

    YanıtlaSil
  6. Salata harika görünüyor,helede nar daha da bir lezzet katmıştır,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım harika görünüyor olsada yesem ne güzel bir pazar olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Tülin kesinlikle nar ciddi bir hoşluk kattı salataya.,

    Aylin teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder