mutlu bayramlar

      

                        HAŞHAŞLI  REVANİ


Klasik revani malzemelerine tane haşhaş ekleyerek yaptım tatlımı. Hem değişik hem de lezzetli bir tatlı oldu.  Bayram tatlısı düşünenlere bir seçenek olsun.
Malzemeleri;
1.5 sb un, 1.5 sb irmik, 4 yumurta, 1 sb süt, yarım sb sıvı yağ, 3 kaşık şeker, vanilya, kabartma tozu, haşhaşı ölçüsüz ekledim. Önceden hazırladığım şerbeti sıcakken ekledim tatlıma.

Kurban bayramında sevdiklerinizle mutlu, huzurlu, taptatlı bir bayram dilerim :))

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık canım, afiyetler olsun. Sana ve sevdiklerine mutlu
    sağlıklı bir bayram diliyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sizin de bayramınız kutlu olsun,bu arada ellerinize sağlık,revani harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. mutlu bayramlar canm,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Tadınca geçsin bu bayram, tüm sevdiklerinle!

    YanıtlaSil
  5. sevgili adadeniz ailenle nice sağlıklı ve mutlu bayramlara sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba size, ailenize ve tüm sevdiklerinize öncelikle sağlıklı sonra da mutlu bir bayram diliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık, mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık...
    Bayramın da kutlu olsun..
    Sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram geçirmen dileklerim ile...

    YanıtlaSil
  9. Sevgi,sağlık dolu bir bayram dileğiyle,sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık şekercim ne de güzel yer şimdi bunları senin oğluşlar:)) Afiyetler olsun hepinize ve mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder