mumla eskitme çerçevem





Sevgili lolipu öyle güzel ahşap eskitmeler yapıyor ki en sonunda ben de bu işe el attım. İlk olarak çerçeve yapayım dedim. Asıl hedefim koridorum için ayna. Ama önce küçük objelerle denemeler yapmak lazım...
Çerçevenin zeminini 2 kat koyu kahverengi ile boyadım. Kuruduktan sonra mumladım. Daha sonra da 3 kat krem ile boyadım. Peçete transferi yapıp vernikledim. Sonuç karşınızda. Ben sevdim ortaya çıkan işi. Tek kötü tarafı olarak ise verniklerken (sprey vernik kullandım) bazı yerlerde vernik pütürlük gibi birikip kaldı. Çerçeve anneme ulaştı bile...

Yorumlar

  1. eline sağlık şekerim.. çok cici olmuş...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş
    beyaz eskitmelere bayılıyorum
    ben de yapılmayı bekleyen çerçeveler var
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Çerçeveye bayıldım, tam yazı hatırlatıyor. Renk te güzel olmuş. Ben de yapmak istiyorum ben de.

    YanıtlaSil
  4. harikasın:))) eskitmeye bayılıyorum. Çok da güzel yapmışsın, ellerine sağlık. Ayrıca link vermişsin, çok kibarsın, teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  5. fidoş saol,

    Fadiş yap bence de çok zevkli bir işmiş

    YanıtlaSil
  6. lolipu ne demek. Senden öğrendiğim bir teknik vermesem ayıp olurdu. Ben teşekkür ederim yaptıklarını paylaştığın için .))

    YanıtlaSil
  7. Ben de sevgili Ece Aymer'den öğrendim. Sağolsun ufkumu genişletti:))))

    YanıtlaSil
  8. evet okumuştum bir yazında. Aslında böyle şeyleri yerinde görüp öğrenmek lazım. Ama benim çocukların okulları 9-3 arası. arada yemeğe geliyorlar hiç bir kursa falan niyetlenemiyorum.

    YanıtlaSil
  9. sevgili adadeniz süper olmuş çok şık:)

    YanıtlaSil
  10. ya o sprey vernik bende de aynı şeye yol açıyor. En iyisi su bazlı sıvı vernik kullanmak.

    YanıtlaSil
  11. Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Sizinle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. embir kullandım da su bazlı vernik fırça izi konusu canımı sıktı onda da,

    Deli anne geliyorum hemen bakmaya

    YanıtlaSil
  13. bu mumlama dediğiniz nasıl yapılıyor ben acemiyim bu işlerde de :)

    YanıtlaSil
  14. Benim de çok çok iyi olduğum söylenemez. Okuduklarıma göre yapıyorum aslında.

    İlk önce bir zemin rengi oyuyorsunuz. Ben kahverengi, yeşil gibi koyu renkleri tercih ediyorum. 2-3 kat boyadıktan sonra kuruduğunda mumu objenin her tarafına sürüyorsunuz. Daha sonra açık renge boyuyorsunuz. Yine 2-3 kat. O renk de kuruduğu zaman ince bir zımpara ile dikkatlice zımparalıyorsunuz. Yer yer alttaki renk ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil
  15. güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder