bu bizim dünyamız


 Bunlar bitmiş hali. Sonradan aklıma geldi daha önce ceviz kabuğundan yaptığım kaplumbağayı da ekledim dünyamıza.

 İlk önce kağıtlardan kıtaları kesip kalıp çıkardım.



Sonra üzerine ekleyeceklerimizi kestik, Ada kıtaların yerlerini belirledi.

Sonra küçük ayrıntıları da Ada ile birlikte yerleştirdik

Bu çocukların odasının kapısına yaptığım süs. Nette bir benzerini görmütüm onlar keçeden yapmıştı. Ben elimdeki polarları kullandım yine. İki yuvarlak kesip arasına elyaf yerleştirdim. Üzerine kıtaları kesip her kıtaya uygun hayvanları ekledik. Yaparken çocukların çok hoşuna gitti. Bir kaç gün asmama izin vermediler, oynadılar. Kıtaları elde diktim ama hayvanları yapıştırdım.
Bir de bittikten sonra düzgün olsun diye (hani şu dikiş ütüsü denen şey) tekrar diktim kenarlarından marullaştı. Açıkcası nedenini anlamadım. Bu konuda nerede hata yaptığımı söylerseniz seviniri. Sevgiler:)))

Yorumlar

  1. çok güzel ve eğitici bir çalışma olmuş. Oğlanlar bayılmıştır, astımamakta haklılar:))

    YanıtlaSil
  2. Canım ne kadar güzel, keyifli ve eğitici bir çalışma olmuş sevgili Ada'nın da senin de ellerinize sağlık ve iyi günlerde kullansın yavrular;)

    YanıtlaSil
  3. Polar esnek ya ondandır. Boşver, kabarık kabarık daha güzel olmuş. Elinize sağlık hepinizin. Öğretici de olmuş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Pek güzel bir faaliyet, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. süper!!! ellerine sağlık harikasınız!

    YanıtlaSil
  6. amanda aman ellerinize sğalık

    YanıtlaSil
  7. lolipu öyle de fazla ayak altında olunca da cacığını çıkartıyorlar. şimdi istedikleri zaman kapıdan indirebilirler,

    Benhurum saol,

    Nedret abla belki de oldu zaten sökmeye üşendim

    YanıtlaSil
  8. Deli anne, Nilgün teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. Çocuklarla yaratıcı işler yapmak ne güzel şey. Bence onlardan çok bizi eğitiyor ve eğlendiriyor.

    YanıtlaSil
  10. canım ellerinize sağlık süper olmuş.

    polar esnek kumaş canım spor dikiş herzaman iyi olmuyor bu tarz bir çalışmada içten dikişe bir ütü bas yeterli hiç sökmeyede gerek yok çok gözüne batarsa üzerine elinde teyel dikişi ile renkli sutaşı dikiver ama çok da gerekli değil. öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. Tijen haklısın. Ben çocuklarala birlikte yeniden bilgilerimi tazeliyorum hatta coğrafyam yerlerde sürünürdü şimdi daha çok şey biliyorum

    YanıtlaSil
  12. Hatice teşekkür ederim. Bir dahaki sefere dediğin gibi yapayım. Bu arada bu dikişin adını da öğrenmiş oldum. Aslında bir kursa ihtiyacım var ama bu yakınlarda bulamadım malesef

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel bir faaliyet adayla birlikte eminim çok keyifle çalışmışsınızdır :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel ne eğitici bir faliyet süpersin:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder