.:

20 Ekim 2010 Çarşamba

bu bizim dünyamız


 Bunlar bitmiş hali. Sonradan aklıma geldi daha önce ceviz kabuğundan yaptığım kaplumbağayı da ekledim dünyamıza.

 İlk önce kağıtlardan kıtaları kesip kalıp çıkardım.



Sonra üzerine ekleyeceklerimizi kestik, Ada kıtaların yerlerini belirledi.

Sonra küçük ayrıntıları da Ada ile birlikte yerleştirdik

Bu çocukların odasının kapısına yaptığım süs. Nette bir benzerini görmütüm onlar keçeden yapmıştı. Ben elimdeki polarları kullandım yine. İki yuvarlak kesip arasına elyaf yerleştirdim. Üzerine kıtaları kesip her kıtaya uygun hayvanları ekledik. Yaparken çocukların çok hoşuna gitti. Bir kaç gün asmama izin vermediler, oynadılar. Kıtaları elde diktim ama hayvanları yapıştırdım.
Bir de bittikten sonra düzgün olsun diye (hani şu dikiş ütüsü denen şey) tekrar diktim kenarlarından marullaştı. Açıkcası nedenini anlamadım. Bu konuda nerede hata yaptığımı söylerseniz seviniri. Sevgiler:)))