İncirli tart


Geçen cuma Ada'nın yüzme kursundaki ğretmeni geldi. Onun için yaptığım ikramlıklar bunlar. İncirli tart çok severim ben. Bu arada inciri pek sevmem ama bu tatlıda hoş oluyor bence. Klasik tart hamurundan yapıyorum. Üzerine pasta kreması ve en son olarak da rendelediğim incirleri direk koyuyorum kremanın üstüne. Hafif ve hoş bir lezzet.
Otlu poğoça da bu sıra sevdiklerimden. Her şeyi içinde hoş oluyor bence. Ve son olarak acıbadem aromalı kekimiz. Hani şu hazır Dr. Oetker marka aroma var ya ondan yaptım. Şüphelerim vardı nasıl olacak diye ama sınavı geçti kendileri. Hatta Ada "ama tadı güzel bunun neden acı diyorsun ki" yorumunu yaptı.

Yorumlar

  1. ikramlıklar nefis görünüyor elleine sağlık.
    Ah şu çocuklar nerden bulurlar bu karşılaştırmaları :)))) doğru ama niye acı badem denir güzelim tatlı şeye:))))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. saol. Öyle aslında bazen öyle bir laf ediyorlar ki oturup kalıyorum resmen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder