kaç gündür yoktum özlemişim buraları

Ada yüzme kursuna başladı pazartesi günü. Bakalım nasıl olacak


yaklaştırmadıkları için çekimler hep uzaktan oldu

(fotoğraftaki ben değilim.Ben her zamanki gibi çeken kişiyim)

Aslında bir yerlere falan da gitmedik ama Devrim bu hafta izinli olduğundan kaç gündür giremedim nete. Sürekli bir şeyler oldu. Pazartesi Ada'yı yüzme kursuna yazdırdık, Deniz onu da yazdıracağız diye epey endişelendi ama. Dün de günübirlik Kalemlik orman kampına gittik. Yukarıdaki fotoğraf tam dönecekken ayaküstü karpuz keyfinden. Çocuklar denizden çıkmak bilmeyince onları serinletelim dedik.
Bu arada makinamın önemli bir şeyi yokmuş. Mekiğindeki vida gevşekmiş. Belki de öyleydi biz atladık dedi satan bayan. 2 dakikada halloldu sorun. Artık haftaya yeniden başlarım dikişe. Sevgiler hepinize

Yorumlar

  1. ay benimde cumburlop suya dalasım geldi...

    YanıtlaSil
  2. sorma. Devrim le ben de iç geçirdik izlerken. Dışarısı sıcak yanıyoruz çocuklar mis gibi havuzdalar

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin ve Adanın kursu hayırlı olsun tatlım. Ayrıca makinenin önemli bir şeyi olmamasına sevindim:) Yeni ve güzel ürünlerini bekliyorum;) Sağlıcakla kal tatlım, öperim tatlı yanaklarını...

    YanıtlaSil
  4. ohh kolay gelsin canım, başarılar dilerim şimdiden eğitimlerde :)

    YanıtlaSil
  5. oh ne güzel havuz sefası piknik sefası :) güzel günleriniz çok olsun..

    YanıtlaSil
  6. ne güzel adacım yüzmeye başlamış ben daha ayağımı sokamadım bu sene:)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler benhurum

    nilay saol,

    Nilgün İzmir o anlamda güzel bir kent. Çok zahmete girmeden deniz ya da piknik alanlarına ulaşılabiliyor. Bu sıcaklarda da ev pek hoş olmuyor. Fırsat buldukça kaçıyoruz biz de

    Aylin kötü olmuş seninkisi. Havalar felaket

    YanıtlaSil

Yorum Gönder