Güzel gözlüm 9 yaşında artık

Ada'nın tek başına fotoğrafını çekmek kolay olmadı. Rüzgar yüzünden de mumlarımız yanmadı

Mangal sonrası semaverde çay keyfi yaaptık

Annemi zorla çektim, hiç sevmiyor fotoğraf çektirmeyi

Çocuklar sofrada

Çocuklar acıkınca ilk posta etleri yemeye başladılar

Mangalcılarımız. Biraz acemiliklerinin kurbanı oldular.

İkramlıklardan sadece bunları çekmişim

Ada 9 yaşına bastı dün. Biz partimizi ise cuma günü yaptık. Keyifli bir akşamdı. Yaptığım mezelerin, salataların hiçbirini çekmemişim, bunlar var elimde sadece. Cebimde sürekli fotoğraf makinası ile dolaştım ama aşağı in çık yapmaktan, su bardak, çatal taşımaktan (bahçede ve hava rüzgarlı olunca sürekli yenilemek gerekti her şeyi ancak semaverde çay keyfinde oturabildim o akşam) pek fotoğraf çekemedim. Hatta kendimin bir kare bile olmadığını fotoğrafları yüklerken farkettim ve sinir oldum. Ama herkes memnun ayrıldı. Serin serin oturduk dediler.

Yorumlar

  1. Nice yaşlara inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yakışıklı Ada'nın doğum günü utlu olsun, sizlerle nice yaşları olsun. Benim yerime öp annesi. Sevgiler güzelim...

    YanıtlaSil
  3. Yeni yaşınız hayırlı olsun.sağlıklı nice yıllar geçirmenizi dilerim.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla nice güzeel yaşlar oğluşuma. canım pasta harika görünüyor.
    bahçe masan yeni haliyle mükemmel olmuş ellerinize sağlık.
    hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  5. Sibel teşekkür ederim,

    Arzu amin,

    Hatice teşekkür ederim. Dün evde deyildim giremedim nete. Ben de geçmiş kandilini kutlarım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder