en küçük deniz kestanesi

Dün Kalemlik orman kampına gittik. Orası hem kayalık hem de çocuklar için kumsalı var tercih nedenimiz bizim. Kayalık denizlerde dipte güzel oluyor. Neyse yukarıdakiler benim ganimetlerim. Dün Devrim çıkartıverdi. (ben paletsiz dalmakta zorlanıyorumda) Aralarında bir tane kestane var ne kadar küçük olduğunu göstermek için 5 kuruş koydum yanına. Onu dipte görmem şaşırtıcı aslında ama bayıldım kendilerine.

Bu masamızdan bir görüntü. Tembelliğim tuttu kalkıp çekmedim

Çocuklar mangal için babalarına yardım ediyor. Nedense çocuklar böyle şeylere pek heveslililer.

Yorumlar

  1. Şimdi sen kesin o kestanelerden birşeyler yaparsın, bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Amman kestaneleri sakın kırma. Önce burayı bir gör, sonrasını sen bilirsin. Bu hanımlar Marmaris'te yaşıyorlar. Blogları da var. Kestanelerin içine sağlamlık için sıcak silikon dolduruyorlarmış. Sen bir gör hele. Sevgiler.
    staroftheeast.etsy.com

    YanıtlaSil
  3. oh oh ne güzel geçmiş deniz sefanız :D Ben de deniz kestanelerine bayılırım, dalgıç arkadaşım vardı bunları sevdiğimi söyleyince hepsini vermişti ben de tatil resmi olan çerçevelere yapıştırmıştım, baktıkça onu anarım. Sevgiler güzelim...

    YanıtlaSil
  4. banu bir sitede kolye görmüştüm hasta oldum. Ama kötü olan benim takılarla aram yoktur bakmasını severim öyle. Kararsızım yani. Fikirlere de açığım


    teşekkürler Nedret abla bakıyorum hemen

    YanıtlaSil
  5. Sibel aslında dalışta denizin dibinden birşeyler almak pek etik sayılmaz. Tüplü dalışta izin vermezler zaten (çocuklar doğmadan önce dalış yapıyordum . Bir büyüseler) Ama insan yüzerken dayanamıyor topluyor bunlardan. Biz de çok dağıttık gören istiyor

    YanıtlaSil
  6. Deniz kestanelerini bende çok seviyorum ve topluyorum ama bu kadar miniğini hiç görmemiştim.Pek sevimlii
    :)

    YanıtlaSil
  7. sorma bende ilk kez rastladım görünce de hemen aldırdım Devrim'e. Denizden çıkana kadar düşürmeyeyim diye ne uğraştım bilsen

    YanıtlaSil
  8. Bu deniz kestanelerinden bende de bir sürü var Urla'dan toplamıştım ama çok narikler çabuk kırılıyorlar ben bir kaseye koydum süs olarak sehpada duruyorlar çok güzeller.....

    YanıtlaSil
  9. bende de çok var evet naziklikleri bir sorun bakalım ne olacaklar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder