Ada'nın pastası



Makinamın hafızası dolmuş onu kaydetmişken Ada'nın pastasını da ekleyeyim dedim. Kısacık bir mola oldu bana hem (yorgunluktan ayaklarıma kara sular indi resmen) Hem ev temizliği hem ikramlıkları hazırlama işim çok daha.
Ada ıspanaklı pastada ısrar edince ortaya bu çıktı. İki katlı bir pasta oldu. İçi klasik beyaz krema ve damla çikolatalarla süsledim. Üzerini süslerken krem şantinin birazına kırmızı gıda boyası ekledim pembiş pembiş oldu. Ada kızar sandım ama beyendi pastasını. Ortadaki fotoğraf da ona ait. (şu pasta süslemesinde krem şantiyi dümdüz yapan bir aparat var mı? ben bir türlü beceremiyorum da....)

Yorumlar

  1. Ağzım sulandı valla ellerine sağlık.bir çatal alıyorum ucundan;))
    bende bi türlü dümdüz yapamam. böyle uzun döner bıçağı gibi düz bir bıçakla yapıyolar sanırım.adamlar usta gerçi yemek bıçağıyla bile yapıyolardır ;))

    YanıtlaSil
  2. Bana bir dilim ayırırmısın çok nefis görünüyor :)
    Adacığıma nice seneler diliyorum, sevdikleriyle, mutlulukla, sağlıkla, başarılarla...

    YanıtlaSil
  3. Selin afiyet olsun. Ben de ne uğraşırım şu düzeltmeyle, spatula falan da aldım ama kar etmedi.

    Banu ayırdım dilimini afiyetle ye. Teşekkür ederim bu arada

    YanıtlaSil

Yorum Gönder