denemelik oldu


Denemelik niyetine yaptığım bez bir kutu. Yine kalan hurç parçalarından. Kendi ince bir elyafı vardı artı koymadım ben. Yuvarlak yaptım. Pek ölçü falan almadığımdan yamukluklar oldu.
Dikişi hiç sevmem diyordum keyifliymiş. Kısa zamanda (örgüye göre) işler ortaya çıkıyor. Ama benim için bir kusuru var ki iyice ölçmek gerekiyor. Sanırım bu yüzden burda dergileri alsam da hala kalıp işine el atmadım. Şimdilik basit ölçmesem de hata kabul edebilecek işlerle alıştırma turlarına devam ediyorum. Kumaşları göz kararı kestiğim çok oluyor. Hatta makinayı alınca annem bir de T cetveli edin dedi. Aldım da elime pek almıyorum onu.

Yorumlar

  1. evet dikişte pratik çalışmak en keyiflisidir ama biraz cetvelle mezura ile denemeler yap el ayarını oturttur o zaman daha hoş oluyor.. burası 3 cm diyorsun göz kararı ya 2,9 oluyor ya 3,1 yada tam 3 çıkıyor kontrol ettiğinde mutlu oluyorsun..

    YanıtlaSil
  2. ben benim durumumu pratiklik değil de tembellik olarak görüyorum aslında. Kesinlikle yamuklukluklar oluyor. Ciddi işlerimde kullanıyoruk cetvel hediyelerde falan

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık çok sevimli olmuş.

    el alıştırmalşarında biraz kalıp biraz ölçü kullanırsan ilerde göz kararı ile yaptıkların bile ölçülü gibi olur. bende böyle kendi kendine öğrenenlerdenim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Olmuş olmuş, çok da şeker olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. canım insan mevsimler değişince hobisini değiştiriyor. kışın dikişi sevmiyorum ben mesela sürekli örgü örmek istiyorum, yazında örgüden nefret ederim. bulabilirsen burda nın mayıs sayısını al orada çocuklar için çok güzel ve basit kalıplar var.

    YanıtlaSil
  6. Hatice ben biraz tersinden gidiyorum yani. Annem de kızdı zaten olmaz öyle diye

    Tiryaki T cetvel imezuradan daha iyi gibi. Düz, kıvrılmıyor

    YanıtlaSil
  7. Nedret abla saol

    aldım o sayıyı Bahar saol. Bir de pratik dikiş dergisini aldım. Yavaş ilerlesem de elimde bir de örgü var. Akşamları dikiş olmuyor

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık, bende göz kararı yapıyorum çoğu zaman, ama sipariş olunca ölçerek yapmaya dikkat ediyorum:) ama ölçmek çok sıkıcı değil miii:D

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. kesinlikle sıkıcı. Ben de hediye edeceklerime daha bir dikkat ediyorum

    aydilber saol

    YanıtlaSil
  11. sankim blog şablonumuzmu değişmiş ne:) çok güzel olmuş, buarada kumaş sepetinde hiç denemelik gibi durmuyopr

    YanıtlaSil
  12. Gayette güzel görünüyor bence,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Nadire değişti. Hani bir ara otomatik olarak değiştirebilirsiniz yazıyordu. Deneyeyim dedim geri dönemedim.. :))

    Atölyekedi teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Adadeniz, sizin bilginiz varmı bilemiyorum. Benim bilgim dışında yazılarımı kopyalayıp yayınlamışlar sizinde yazınız bu sitede uyarmak istedim sizi

    http://www.orgucum.com/blog/kumas-sepet-denemem-15079.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. teşekkür ederim yoktu bir bilgim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder