onun adı Pisi oldu

Dün sabah uyandığımızda dışarıdan yavru kedi sesi geliyordu. Hemen süt-su verdik. Haliyle kendileri gitmedi. Öğlende dışarı çıkınca çocukların oyuncağı oldu zavallım. Ada ona toprağı kazarak ev yapmaya başladı. Orada kalmayacağını söylesek de epey uğraştı kedi evi için. Deniz'se sürekli peşinde oynamaya çalıştı. Adını da Pisi koydular. Bu arada Pisi baklavaya bayılıyor. Nasıl yedi anlatamam


Devrim çekmiş dünkü gökkuşağını. Alttaki de bulutların görüntüsü. Dağların tepesindeki beyazlık muhteşem görünüyor.

Yorumlar

  1. sorma. Bahçeye indirmiştim öğle yemeğini doğal olarak yanımızdan ayrılmadı. Baklavanın kokusunu alınca ise çıldırdı resmen

    YanıtlaSil
  2. manzara süperrr!!! tebrik ederim!!

    pisi'nizde hayırlı olsun!!! :)

    YanıtlaSil
  3. :)))))))) hiç şaşırmadım benim bademden önce baktığım kedim kurufasulye pilava ve bamya yemeğine bayılıyordu.çok şirin bir şeymiş buda.

    gökkuşağı süper resimlenmiş aferin güzel karelemiş görüntüyü.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Saadetcim canımın içi yavrularımızın mutlak bir eğlence bulmaları an meselesi ve en güzeli de onların yüzlerindeki mutlu ifade değilmi:)) Pisicikde çok alemmiş gerçekten bunca yıl kedi besledim büyüttüm fakat baklava severine rastlamadım:D
    Öptüm tatlı yanaklarından Ada ve Denizimi de kucaklıyorum kocaman;)
    Güzel dileklerin içinde çok teşekkür ederim bir tanem;)

    YanıtlaSil
  5. Valla baklava yiyince ben de şaşırdım. Artık kokusu mu çekti onu bilmem

    YanıtlaSil

Yorum Gönder