ilk diktiklerim

sonuç karşınızda. Dünya için adım bile değil benim için kocaman bir adım. turdum bir makinanın başına hayatımda ilk kez birşeyler diktim.

Alttaki halini beğenmeyip bir de fır fır diktim

Alttaki mavilik sert strafor. mindersiz bile üstüne oturulabiliyor.

Sandalyelerin arkalıklarına ince sünger yapıştırdım. sırtımız acımasın diye

Elimizde iki tane ahşap sandelye kasası vardı. Eski kiracımız yakalım diye bırakmıştı. çöpçü karı koca sağlam olan bu şeyleri yakamadı tabiki. Bir yıldır bekliyordu kaderini. Bu dikiş makinası işi olunca fikrim geldi benim. Daha önce kitaplık yaptığımız eski rabıtalardan kalan bir parçayı iki sandalyenin üzerine oturttuk. İlk planım bu haliyle üzerine minder yapmaktı ama sonra sert strafor koymaya karar verdik. Straforu da tutkalla yapıştırdık.
Ölçü alıp minderi diktim ve elimdeki kırpıntı süngerlerle doldurdum. Çok kaba durmasın diye de yer yer kendi kumaşını kıvırarak yaptığım düğmemsi şeylerle diktim (bunun dikişte bir adı var mı bilmiyorum) Sandalyelerin arkalıklarını boş bırakacaktım ki kendi kendimi gaza getirerek bir de kılıf diktim. Süngeri de yapıştırdıktan sonra kılıflarını giydirdim.
Strafor minderin altından görününce acayip hayal kırıklığına uğradım açıkcası, hiç güzel olmamıştı. Hadi bir de son gayret fırfır dikip tamamladım sandalye divanımı.E fena olmadı....

Yorumlar

  1. ÇOK EMEK VERMİŞSİN AMA ÇOOOK GÜZELBİR SET ÇIKMIŞ ORTAYA

    YanıtlaSil
  2. sevgili adadeniz çok güzel olmuş fırfırlı hali daha da şık göstermiş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Hem çok güzel bir fikir hemde çok şık olmuş desende renkde ayrı güzel emeklerine sağlık tatlı arkadaşımm..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler. Bu arada kumaşıda geri dönüşüm. Eski bir yorganın yüzüydü. Jarse bir kumaş işe yarama z diye duruyordu evde.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş. Mutlu günlerde kullan-ın. Alıştın mı biraz makinana?

    YanıtlaSil
  6. hiiii cok sık olmus valla ellerıne saglık arkadasım keyıfle kullanasın

    YanıtlaSil
  7. Daha ne olsun, dikiş de geri dönüşüm de süper. Tebrikler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık süper bir fikir ve süper bir uygulama

    YanıtlaSil
  9. canım harikasın ya ilk işe benzemiyor hiçte.... valla kıskandım şimdi hemen ekmek kasasından pufumu dikmeye başlıyorum :))

    YanıtlaSil
  10. ilk ama harika dikmişsin elline sağlık iyi günlerde oturun:)

    YanıtlaSil
  11. sesiber aslında bunu yaptıktan sonra oturamadım. bir şal ve atkı siparişi oldu onlarla uğraşıyorum

    edaca saol

    nedret abla teşekkür ederim. geri dönüşüm daha bir zevk veriyor bana

    karabidikim saol

    bahar neden olmasın. Ama çok hata var. yakından görsen dikişleri. Bir türlü düz gitmiyorlar. Bence makinalara bunu da eklemeliler

    biryudumhobi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. ay hakikaten yazlık evlere süper bir fikir olmuş...eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. çok güzell emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  14. süper olmuş ellerine sağlık çok beğendim, fikir de, kumaş da, dikiş de harika canım:))))

    YanıtlaSil
  15. canım fena olmadı ne demek, burdan öyle güzel görünüyor ki eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Çok beğendim.Değerlendirme budur işte. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. canım benimmm... makinişin ile ne güzel çalışmalar çıkarmaya başladın sen!!! süpersinn süper.. harika bir dönüşüm ve kullanışlı bir oturma grubu olmuş... güle güle kullannnn!!!

    YanıtlaSil
  18. asosh, glsah saolun

    acemihobici teşekkür ederim. Kumaşın rengi gerçekten projeye cuk oturdu

    selma çok saol.
    iffitin günlüğü değerlendirme gerçekten de hoşuma gidiyor
    teşekkür ederim celebi74

    YanıtlaSil
  19. süper bir geridönüşüm olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. selamlar sayfanda herşey doğal herşey olduğu gibi,kısacası beğendim herşeyini emeklerini sağlık,fakat bu sayfaya gelince dahada çok beğendim :)

    ilk diktiklerim demişsin ama,ben yapmaya kalkasam yapabilirmiyim bilemiyorum,çok hoş olmuş,tam bir ekileri değerlendirme örneği olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  21. Ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim fisun. Eskileri değerlendirmeyi seviyoruz biz. Eşim de ben de elimizden geldiğince hiçbir şeyi atmıyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder