hafta sonu Urla

Ada tatil falan dinlemez sabah 6-7 gibi uyanır. Haliyle de açlık belirtileri göstermeye başlar. Hafta içi neyse kalkıyoruz ama hafta sonu bazen eziyet oluyor. Dün de dedesiyle oturmuşlar kahvaltıya. Deniz tam tersidir. O da kalınca dedemiz ve torunlarla bu fotoğrafı çektim.


Ada kardeşinin bisikletine biniyor. (onunki bagaja sığmıyor götürmedik)
Devrim'de Deniz'i taşıyor sahile.

Denizden zorla çıkarttığımız Ada

Mayosu ıslanmayan Deniz

Hafta sonu yine Urla'daydık. Hava aşırı sıcaktı deniz şansını kaçırmadık. İlk girişte
bulutlar can sıkmıştı ama bu kez güneş alabildiğine yaktı. Ben memnunum da çocukları düşünüp çok kalmadık. Ama güzeldi yaz geldi resmen.

Yorumlar

  1. ne güzel yazı yaşamaya başladınız yaa:))) ben daha 1-2 ay sonra denizi görebileceğim :((

    YanıtlaSil
  2. Çok özendim. Adı bile başka güzel Urla...

    YanıtlaSil
  3. çocuklar mutlu olunca annelerde mutlu:))bu erken kalkma varyaaaa.sabak 6-7 de uyandı 15 gün yaren hanım...bakalım bir sonraki tatilde ne olacak....deniz keyifiniz güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. lolipu İzmir'de yaşamanın en büyük avantajlarından biri bu sanırım. Denize gitmek çok kolay. İstanbul'da yaşarken boğaza ineceğimiz zamanda ulaşıyoruz bir yerlere

    AtölyeKedi :))

    Ceylan çok kötü oluyor. Yani biliyorsunki aç yemek hazırlamak gerek yatamıyorsun

    YanıtlaSil
  5. süperrr... ada ve denizin eğlendiğine ve seninde mutlu olduğuna çok sevindim canım benim.. muckk

    YanıtlaSil
  6. o kadar özledimki gençliğim çocukluğum izmir urla başkadır oraların tadı uzakta olunca daha bir içli anlaşılıyor uzun sağlıklı mutlu günler sizinle olsun anılarınızı paylaştığınız içinde teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. imrenerek okudum yazını...ne diyelim darısı başımıza,inşallah tatil biran önce gelir..

    YanıtlaSil
  8. bu hafta sonu İzmirden annemler de bize geldi canım...Urla gerçekten de çok sıcaktı.Oğluşum ve küçük kardeşim havuzda eğlendiler ...Seninkilerin de mutluluğuna diyecek yok maaşallah....

    YanıtlaSil
  9. deli kızın bohçası aslında ben Urla'nın denizini sevmiyorum. Ama eşimin ailesi orada ve yakın kısa süreli denize girmek için

    filiz amin

    asosh kesinlikle aşırı sıcaktı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder