deniz sezonunu açtık

Ada dayanamaz denize. Hem üşür hem girer

Ada ve Devrim yüzüyorlar Deniz de kıyıdan güya giriyor

Deniz'e havuz yaptı babası


Deniz sezonunu açtık. İki aydır her Urla'ya gidişimizde Devrim de ben de iç çekiyorduk denize bakıp bakıp. Nihayet bu cumartesi muradımıza erdik. Gittiğimiz saatte hava kapalıydı biraz o yüzden fazla kalmadık ama hiç yoktan iyidir. İki kulaç atıp o denizin kokusunu çekmek bile iyi geldi açıkcası. Çocukları hasta etme korkusu olmasa daha çok da girilir ya önümüz yaz.....

Yorumlar

  1. ay canım benim ne güzel yaaa... biz buralarda hasretiz denize. iki kulaç ta benim için at lütfeeeeeeeeeeeeen

    YanıtlaSil
  2. ben de özledim denizi, hem de nasıl ... kokusunu, hışırtısını... özendim galiba:))

    YanıtlaSil
  3. ohh sefanız olsun canım :))

    YanıtlaSil
  4. Bahar biz İstanbul'da otururken bir yıl 2 mayısta Kilyos'ta denize girmiştik. Ada'da bebekti o zaman

    Hilal sorma. kedinin ciğere baktığı gibi bakarım ben de

    Nilay :))

    YanıtlaSil
  5. Biz de bu hafta sonu Karaburun'daydık. Bizim oğluşu kıyıdan almak çok zor oldu, bıraksak saatlerce çakıl taşlarıyla oynayacaktı. Allah içinize sindirsin. Bol güneşli, denizli bir yaz diliyorum. Güneş kremi kullanmayı unutmayın.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım oylama başladı seni ve sana destek olmak isteyen arkadaşlarını bekliyorum.
    http://beyazsepet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım oylama başladı seni ve sana destek vermek isteyen arkadaşlarını bekliyorum.
    http://beyazsepet.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder