Defter kapladım

Ters çektim sanmayın desen böyle duruyor. Hala yıpranmış böylgeler var ama bu kadar kurtarabildim.


Ada'ya hamileliğimden itibaren yazdığım defteri kapladım. Güzel ama eşantiyon bir defterdi. Bloglardaki örneklerini gördükten sonra kaç zamandır kaplayacaktım ama bugüneymiş.
Yıllar önce yaptığım kıl çuval minderlerden ikisi epey yıprandığı için kaldırmıştım ama üzerlerinde işlemeler olduğundan da atamadım. Onlardan biriyle kapladım defteri. Kesip normal yapıştırıcıyla yapıştırdım. Tam spiral kısımları kaldı. Onları çıkartıp yeniden takmaya üşendim çünkü

Yorumlar

  1. eline sağlık şekerim.. iyi yapmışsın.. belki yıpranmış yerlerin altına bir astarmı geçirseydin diye düşündüm.. hmmmmm... ama böyle de çok güzelllllllllllll

    YanıtlaSil
  2. eskileri değerlerndirdiğin harika bir çalışma olmuş canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Çuval bezini çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil
  4. Ben de yaptıktan sonra daha iyi gördüm kusurlarımı. Bir dahakine daha dikkatli olmak gerekli ama. Saol yorumun için

    YanıtlaSil
  5. bence üşenme canım ya oralara da bir çözüm düşün, harika bir defter kabı olmuş çünkü

    YanıtlaSil
  6. sevgili adadeniz çok değişik bir çalışma olmuş herhalde çuval bezi üzerine işleme yaparak ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim. Gönül evet minderken vardı işleme üzerinde. Ondan kıyamadım atmaya

    YanıtlaSil
  8. çok güzle olmuş. aSlında anı defterlerini filan kaplamk lazım böle
    ne süper olur

    YanıtlaSil

Yorum Gönder