mutfağıma perde yaptım




Mutfak penceremde tavandan perde kullanmak pratik olmadığı için ya hep kenara çekili dururdu ya da takmazdım. (evin konumu perdesizliği kaldırıyor) En sonunda geçen yıl penlere perde çubuğu monte edildiğini öğrendim. Hevesle dantel perde örmeye başladım ama sıkıldım ve bıraktım. Kullanmadığım bir perdeyi kesip elde dikerek uydurdum pencereme. Bir yıldır kullanıyordum onu.
Nihayet mutfak pencereme bir şeyler ördüm. Dantel ipi değil. Simli bir ip. Yüncüde görünce bayıldım ama sert olduğu için ne yapılır bilemedim. Sonraki gidişimde ipleri hala alan olmamış dur ben bundan perde yapanım deyip aldım. Nasıl olmuş???

Yorumlar

  1. hayet güzel olmuş bence..eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş ellerine sağlık arkadaşım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Perde çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık rustikle kullanılan perdeler her zaman benim de favorimdir benimde evimde 2 pencere rustikli...
    Güle güle iyi günlerde kullan canım ohhh ferhda olmuş ortam :)

    YanıtlaSil
  4. vayyy ne güzelll olmuşşş....

    YanıtlaSil
  5. bende düşünüp duruyorum ama sen hızlı çıktın ellerine sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş, ne kadar modern, çok hoşuma gitti, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  8. Ben de beğendim. İyi fikir. Mutfak perdeleri hakkında aynı şeyi düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim... benimde böle bişiye ihtiyacım var sanırım:)))

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel yorumlar bunlar. Ben tereddütlüydüm aslında. Alışmışız ya perdede beyaza-kreme önce tuhaf gelmişti duruşları. Hepinize teşekkür ederim

    Yıldız rustik değil aslında benimkisi. İnce bir metal çubuk. Hoş bunlara da rustik deniyorsa bilemiyorum. Pene vidalandı. Kapının üst tarafında pencerenin de alt tarafında perde var sadece.

    YanıtlaSil
  11. çok beğendim şık olmuş ne kadar hızlısınız ne arada bitirdiniz bayıldım.......

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler. Elim hızlıdır aslında içime sinen birşeyi çabuk bitiririm

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel duruyor. Ellerine sağlık.Güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  14. emeğinize ellerinize saglık cok hoş olmuşlar

    http://niltursamatamerkezi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. çok farklı olmuş eline sağlık farklı olmak herzaman daha güzel....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder