meyveli parfe


Dün annem uğradı. Onun seveceği birşey olsun diye parfe yaptım ben de. Yaz için süper bir tatlı diye düşünüyorum. Üstü biraz bütürcüklü olmuş ama (kolay çıksın diye kalıba poşet koymuştum) tadı iyiydi.
Ben Oktay Usta'da duymuştum ilk olarak parfeyi. Bir krem şantiyi 1 bardak sütle hazırlanıyor, dolapta birzbekletiliyor. Yine 2 bardak süt, 2 kaşık un ve 1 kaşık şekerle bir muhallebi hazırlanıyor. Ilıyınca içine kırılmış bisküviler, hindistan cevizi ekleniyor. Krem şanti ile birlikte karıştırılarak dondurucuda bekletiliyor.
İLk çıktığında sent oluyor ama biraz bekletirseniz kolayca dilimlenir. Dondurmaya alternatif bir yerde

Yorumlar

  1. ayyy bayılırım parfeye, annem çok yapardı bir zamanlar, ımmhh canım çekti şiimdi:)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok seviyorum ama kalorili çok yapılmıyor

    YanıtlaSil
  3. harika olsada yesekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ben de limonlu parfeye bayılırım...

    YanıtlaSil
  5. Tarifi kolay sunumu güzel.amanda aman bir çatal aldım ucundan saadetim :)
    ellerine sağlık.SLN

    YanıtlaSil
  6. yasemin gel gel çoğu dondurucuda daha

    celebi seni de beklerim: Hem 23 nisanda toplanıyoruz da gelirsin sana özel yaparım ben

    filiz ben yapmadım limonlu, kuru meyvalısını yapmıştım daha önce, çocuklara göre genelde

    gül saol

    beyazkelebek umarım gelirsin evimde ağırlarım seni de uzak değiliz nasıl olsa

    YanıtlaSil
  7. PARFE MEVSİMİ GELDİ DEĞİL Mİ
    ELLERİNİZE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR
    SEVGİLER

    YanıtlaSil

Yorum Gönder