bahçemdem

Papatyalarım iyice açtılar artık
Devrim'in çam ağaçları, poşetlerde büyütüp bir yerlere dikiyor ya da isteyene veriyor

Evin önündeki kaldırım. Evi aldığımızda berbat durumdaydı. Taşları pirinç ayıklar gibi ayıklamıştım. Şimdiki durumu ise hepsine değiyor



Yine kaldırımdan bir görüntü



Balkonumdan manzara

Burası da evin yan tarafı. Orayı da ağaçlar ve çiçeklerle kapladık. Artık sahipleri gelince ne der bilemeyiz ama bu hali güzel

Devrim topladığı tohumları süt kutularına dikiyor önce, büyüdükçe poşetlere alıyor. Çıkmışları çekmiş.

Görmemişin bahçesi olmuş gibi olmuyordur umarım. İnsanın emekle büyüttüğü çiçekler, ağaçlar o kadar değerli oluyor ki örgülerim kadar bunları paylaşmayı da seviyorum.

Yorumlar

  1. ooo mis gıbı kokar onlar sımdı cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  2. harikaaaa bir bahçe... sen dondurucan çıkar pastayı bahçede yiyelim kızıda oynası abileriyle:)))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım bahçenize huzur doldu içim birden ve ebnde gelip elimi toprağa sürmek istedim

    YanıtlaSil
  4. bitkiler de örgüler kadar emek isteyen hatta daha fazla emek isteyen bir iş olduğu için tebrikler
    paylaşımın için teşekkürler insanın içinde ki doğa özlemi kabarıyor....

    YanıtlaSil
  5. gülseyhan sorma...hele portakal ağacı süper kokuyor. Şimdi hanımeliler de başladı

    yaseminkale bekliyorum

    asyaselda her zaman beklerim

    gönül saol

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel olmuş. Allah içinize sindirsin.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel açmış hepsi. Aslanağzını da çok severim. Emeğinize sağlık.
    <:))

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler. Ben de mayrı zahmetsizdir aslanağzı ve emeğinin karşılığını hemen alırsın

    YanıtlaSil
  9. Canım ya ne güzel bir bahçeniz varmış bayıldım, hele papatyalar o ne güzellik, imrendim sana valla..
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  10. saol selma. Ada papatyası diyorlar bunlaa gerçek adı mı emin değilim. Urla'dan getirmiştim tohumlarını. kimileri 2 metreye kadar uzuyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder