23 nisan tatili

Devrim çocuklarla çarpışan otolara bindi


Deniz biraz ürkünca bu tırtıla binmek de bana düştü. Arada hızlanan bir alet bayıldı çocuklar


Bitmeden kitap fuarını da gezdik. Fazla kalabalıktı ama. Çocuklarla zor oldu

Çocukların seçtiği kitaplar. Yukarıdaki uzay ansiklopedisi Ada'nın favorisi. Bu sıralardaki merakı bu. Bilmeceleri de Deniz istedi.


Fuarda huzurevindeki bayanların yaptığı fileler de satılıyordu. Aldım ben de Çevre konusunda tek ihmal ettiğim konuyu da halletme zamanı geldi artık. Mümkün olduğunca poşet kullanımını azaltmalıyım

Günün sonu yorgun Deniz. Oturdu kaldı.

23 nisan sadece törenlerle bitmiyor. Çocukları gezdirmek, sevdikleri şeyleri de yapmak lazım. Törenin ardından benimkiler Urla'ya gitti., ben de blogcu arkadaşlarımla buluştum. Bayılırlar oraya toprak var, özgürlük var. Cumartesi önce kitap fuarına ardından lunaparka gittik. Oldukça yoruldular ama eğlendiler de. Hoş çoğu çocuk gibi günün yorgunluğunu satmayı d ihmal etmediler.
Pazar günü ise bahçe günü oldu. Ada'nın sürekli burnu aktığı için doktor bu sıralarda parka takılmayın dedi biz de birkaç hafta bahçemizde zaman geçireceğiz.

Yorumlar

  1. bende orda olmak istiyorum imrendim çocuklara nasılda eylenmişler.....

    YanıtlaSil
  2. izmir kitap fuarı çok güzel olur gerçekten de.öğrencilik yıllarımda hiçkaçırmazdım.
    çocuklarınınzla çok kıymetli zamanlar geçirmişsiniz ne güzel..çok şanslılar..

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için

    YanıtlaSil
  4. çok iyi yapmışsınız bizde oğluşumuzu yakın bir lunaparka götürdük bu bayram (balçova kipanın yanına) mutluluklarına diyecek olmuyor...

    YanıtlaSil
  5. biz balçova kipaya sık gideriz. Oralardasınız demek

    YanıtlaSil
  6. ohhh keyifli bir gün geçirmişsiniz ne güzel .
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. öyle oldu hatice keyifliydi. hele çocuklar mutlu olunca

    YanıtlaSil

Yorum Gönder