ödülüm

Sevgili beyazkkelebek beni yaratıcı blogger ödülüne layık bulmuş. Kendisine çok teşekkür ederim. Ödülün belli gereklilikleri var.
- 7 blog seçmek lazım. Ama benim gezdiğim, dolaştığım blogların sayısı çok daha fazla. Yandaki listem ve artı izlediğim tüm blogcu arkadaşlarıma gitsin benden...
- İkinci olarak da 7 ilginç özelliğimi yazmam gerekir. İlginç mi bilmem ama aklıma gelen özelliklerimden yazayım
. Denizi çok severim. Bu yüzden kaç kes gittiysem Ankara kasmıştır beni,
. Doğa sporlarını severim. Dalış yapmıştım çocuklar doğmadan önce. Tek yıldızım var ama bir daha ne zaman yaparım bilemiyorum,
. Titizim. Çoğu zaman fazlasıyla,
. Dakik olmayı severim,
. Planlıyımdır. Planlarım bozulursa agrasifleşebilirim,
. Fazla korumacı bir anne olabiliyorum,
. Kendi işimi kendim yapmalıyım,
.
Sevgili

Yorumlar