kutular klasör oldu




Evde iki küçük çocuk olunca kırtasiye yayıntıları da fazla oluyor. Hele hikaye kitapları...Her gittiğimiz yerden aldırıyorlar. (şikayetçi değilim tabiki) Ama yayıntısı fazla oluyor. Ben de klasörlere yerleştireyim bir nebze olsun toplanır dedim.
En alttaki kutu yulaf ezmesi kutusuydu. Küçük hikaye kitapları için cuk oturdu. Diğer ikisi fincan,bardak vs. kutuları. Onların önüne ek yaptım kaplarken. Erkek çocuklarına uygun top ve dinazor desenleriyle kaplayınca çocukların çok hoşuna gitti.

Yorumlar

  1. Sayfama hoşgeldin canım, çok sevindim sizi tanıdığıma, ne kadar hoş bir fikir bu, bizde de çok dergi vardır, bunu yapmak lazım mutlaka. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

    YanıtlaSil
  2. GERİDÖNÜŞÜM İÇİN MUHTEŞEM BİR FİKİR....

    YanıtlaSil
  3. haklısın bizimki okula gitmediği halde ben kitapların yayıntısından bunaldım. çok iyi düşünmüşsün

    YanıtlaSil
  4. çok güzel, derli toplu olmuş canım hepsi, ellerine sağlık iyi fikir:)

    YanıtlaSil
  5. Eee, becerikli annenim hâli başka. Gayet kullanışlı olmuşlar.Elinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hobicell merhaba. İzmirli blogcularla tanışmak ayrı bir güzel.


    gönül, kelebek,acemihobici saolun

    Bahar iyi oluyor,

    Nedret abla saol.

    YanıtlaSil
  7. Benim dolapta rafta böyle klasör olmayı bekleyen bir kutu vardı, gördünmü, senin daha önce yaptığından almıştım fikri... de bir türlü o fikri kutuya yansıtamadım:))

    YanıtlaSil
  8. yaparsın sen. meşgulsündür bu sıralar ondan. sen ne değişiklikler, şıklıklar katarsın kim bilir

    YanıtlaSil
  9. Süper fikir, nede güzel olmuşlar.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Güzel fikir, bütün dergiler toplanmıştır. Ellerine sağlık canım . sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş,süper bir fikir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder