havayı güzel görünce

Papatyalar, diktiğim çiçekler kadar değerliler

Aşk merdivenini almıştım. Saksı küçük çiçek çok büyüktü. 4 saksıya paylaştırdım onu da

Bahçemden ıspanaklar. Yanlış zamanda dikmişiz, bu kadar çıktı. Olsun ben onları salataya koyar tüketirim

Serdik hasırı yere, kurduk sofrayı bahçedeki ilk pikniğimizi yaptık. Yere yayılıp çay içerken, gazete okumak çok keyifli oluyor

Deniz bulmaca çözüyormuş

Hafta sonu hava oldukça iyiydi buralarda. Biz de cumartesi çıktık bahçeye b.iraz ilgilendik etrafla. Devrim kalan az bir yeri belledi.

Yorumlar

  1. Sevgili ada ve deniz, ne kadar güzel görüntüler. Bahçeli evin keyfi ayrı bizler apartman katında oturuyor bu zevki yapamıyoruz.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel açmış papatyalar...memleketimi hatırlattılar bana.kokuları burnuma kadar geldi sanki...çok şanslısınız bahçeli bir eviniz olduğu için.eşimle benim en büyük hayalimiz böyle bir evimizin olması.inşallah bizim de olur...sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Oh ne güzel sefanız olsun.
    <:))

    YanıtlaSil
  4. selamlar antalyadan güzel izmire ...tanışmaya bu bahçede bir bardak çay içmeye geldim ..oğluşlarını sevdim ...sevgiyle kal ...

    YanıtlaSil
  5. Belgin saol. Şanslı olduğumuzun farkındayız bu konuda. İstanbul'dan o yüzden kaçmıştık zaten. Böyle bir evi orada alamazdık


    filiz umarım olur sizin de.


    Mayrı saol

    Kelebek saol. Umarım bir gün gerçekten çay demlermim sizlere, bahçemde içeriz

    YanıtlaSil
  6. Oi, adoro teu blog , tudo muito lindo como sempre,visite meu blog também,sobre artesanato em geral, com várias receitas,beijokas
    http://agulhaetricot.com
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    YanıtlaSil

Yorum Gönder