Bir başka fular daha




Bu fuları yapalı da epey oldu ama yeni sıra geldi kendisine. Yabancı bloglardan birinde görmüştüm aradım bir türlü bulamadım adresini (bilgisayarımdaki sorunlar nedeniyle eşim sistemimi değiştirdi. Zaten kendisi windows düşmanıdır. ubuntu diye bir şey yükledi. Çoğu bilgilerim yok oldu)
Neyse fotoğraflardan da anlaşılıyor sanırım. fular beş sıra. Trabzan, kafes, trabzan, kafes, trabzan olarak örülüyor. Kafeslerin arasından ip örülüyor. Uçlarına da ben böyle bir çiçek yaptım bu kez. Bu modele daha yakıştı sanki

Yorumlar

  1. bu tekniği beyendimmmm
    eline sağlıkk...

    YanıtlaSil
  2. Bu blogu biliyor musunuz? Sanırım seveceksiniz. Ben büyük zevkle izliyorum.
    http://marciapradoartecomamor.blogspot.com/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. saadetciğim bu çok değişik olmuş teknik çok güzel. çiçekleri biraz daha abartılı da yapabilirsin bence ama böylede şık piti piti

    YanıtlaSil
  4. Ablacım her yaptığın işin birbirinden güzel oluyor, ellerine emeğine sağlık, bu da çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Bahar, sibel saolun.
    Nedret abla bakıyorum hemen

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok hoş olmuş,artık fular modeli ararken hemen senin yaptıklarına bakıcam:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder