.:

29 Ocak 2010 Cuma

kendimi nasıl anlatsam...




bahar ve sibelinhobidunyasi bir mim göndermiş bana. Beni anlatan 7 şeyi yazmam gerekiyor.


1- Bazen fazla titiz olabiliyorum. Bu durum beni hiç rahatsız etmiyor ama evdeki üç erkek için pek hoş değil,

2- Planlıyımdır. Her zaman önümü görmek isterim, planlarım ve işlerimi çok düzgün yönetirim,

3- Aynı anda birden çok işi yapabilirim ve öylesini de tercih ederim. Birinde beklemem gerekiyorsa boşluk beni yorar,

(hep kötü mü oldu ne)

4- Doğayı çok severim. Eskiden tüplü dalış yapardık eşimle. Çocukların büyümesini bekliyoruz yeniden yapabilmek için can atıyorum,

5- Bırak saatlerce yürüyebilirim. Bir keresinde Eminönü'nden çıkıp Sarıyer'e kadar yürümüştüm. Çok keyifliydi. Şimdi çocuklarla ne mümkün...

6- Hani vardır ya "su içse yarar kimine" hah işte ben onlardanım. Anladınız kilo sorunum var,

7- En güzel zamanların ailemle geçirdiklerimdir


Ben kimseye göndermeyeyim. Okuyupta kendini anlatmak isteyenler yanıtlasınlar.