koltuk örtüsü

Koltuklarım kum beji. Beğenerek aldım ama evde iki küçük çocuk olunca korumak da gerekiyor. Öyle koltukları tamamen örten örtüleri de sevmiyorum ben. Sonuçta beğenmiş de almışım niye örteyim. Epeydir polar bir kumaş vardı üstünde ama o da gözüme batıyordu. Ben sadece oturma yerini kapatmak istedim, çocukların elinin ilk değdiği yer orası çünkü.
Geçen akşam bu pike aklıma geldi. Elimdeki boncuk ve pullarla öylesine süsledim. Şirin oldu. Büyük çiçek pullar kıvrılıyor arada Deniz gelip gidip düzeltiyor onu "anne güzel çiçeğe nolmuş bak" diye.





(eskiden örttüğüm polar)



Yorumlar

  1. bu hali çok daha şık olmuş canım benim allı pullu.. tam marifetçiye göre.. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım çok hoş olmuş.güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. celebi,filiz teşekkür ederim ikinize de.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık, ailece güle güle kullanın...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim benhur. Hoş geldin bu arada

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık.
    kesinlkle polardan daha iyi :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder